سلطانی‌فر: فدراسیون فوتبال باید مشکل کی‌روش را حل کند/ داورزنی دوشغله نیست

وزیر ورزش و جوانان گفت:بی نظمی در فدراسیون فوتبال نمی بینم و مسئولان خودشان باید مشکل کی روش را برطرف کنند.

سلطانی فر:فدراسیون فوتبال باید مشکل کی روش را حل کند/ داور زنی دوشغله نیستبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مسعود سلطانی فر در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره حاشیه های فدراسیون فوتبال اختلافات کی روش تصریح کرد:بی نظمی در فدراسیون فوتبال وجود ندارد و مشکل کی روش موضوعی است که مسئولان خودشان باید آن را بر طرف کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت داورزنی فدراسیون والیبال تصریح کرد: داورزنی در حال حاضر سرپرست این فدراسیون است و دو شغله محسوب نمی شود.

سلطانی فر درباره بازداشت رئیس فدراسیون ورزش کارگری و شکایت محسن مهر علیزاده گفت:اطلاعی از این موضوع ندارم که پاسخگو باشم.امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد.

وی افزود: فرهنگ استفاده از جاذبه های گردشگری در تمام عرصه ها باید گسترش پیدا کند چرا که یکی از منابع مهم درآمد کشورها بخش گردشگری آن است.

وی ادامه داد:ورزشگاه های بزرگ دنیا از بخش گردشگری استفاده های زیادی می برند و یکی از مهم ترین منابع درآمدی آنها استفاده از صنعت گردشگری است چون این باشگاه ها زمانی که در جریان مسابقات نیستند امکانات باشگاهی خود را در اختیار گردشگران قرار می دهند.

سلطانی فر افزود: استفاده از مزایای صنعت گردشگری در باشگاه های ما نیز باید رواج پیدا کند. باشگاه های بزرگ دنیا حدود 15 تا 20 در صد منابع مالی خود را از طریق جاذبه گردشگری فراهم می کنند.

وی گفت:جاذبه گردشگری را باید در کشور بیشتر کنیم تا گردشگران داخل و خارجی از این امکانات نهایت استفاده را ببرند.یکی از جاذبه های مهم گردشگری استفاده از جاذبه های مناطق کویری است که از این طریق می توانیم شرایطی خوبی را برای گردشگران فراهم کنیم.استفاده از صنعت گردشگری یک فرصت طلایی است که باید از آن بهره ببریم.

وی ادامه داد: انجمن توسعه گردشگری ورزشی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تشکیل شده است تا در این زمینه باعث توسعه شود. بسیاری از گردشگران برای جاذبه های طبیعی از جمله کویر و قله ها به ایران می آیند و این یک فرصت طلایی برای گردشگری کشورمان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
کی روش از کشور بیرونش کنید .خوب د ندان ایرانی ها را شمرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
1-بیشتر از 5 ساله تو فدراسیون والیباله چرا سرپرسته ؟
2-برای رضازاده دوشغله محسوب میشد برای ایشون نه
چرا همیشه از قانون اونی رو به نفع خودمونه تفسیر میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
من نمدونم چرا از یه ادمی که یه ملت رو به سخره گرفته انقدر حمایت میکنند
آخرین اخبار