ساری؛

بهره برداری بیش از 10 طرح آبرسانی دهه فجر در مازندران

بیش از 10 طرح آبرسانی و فاضلاب شهری با 191 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار دهه فجر امسال در مازندران بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ذاکری مدیر عامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: با بهره برداری این طرح ها بیش از ۲۹هزار خانوار از این طرح ها بهره مند می شوند.

وی افزود: طرح های قابل بهره برداری در این ایام شامل حفر و تجهیز سه حلقه چاه با دبی ۱۵۵ لیتر در ثانیه، ۱۲هزار و ۹۴۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع آب ، ۵۵۰ متر خط انتقال نیرو ، ارتقای آزمایشگاه های میکروبی، شیمیایی، بیولوژیکی و ریزآلاینده های آلی، بهسازی ۱۲ حلقه چاه با افزایش دبی ۲۷۳ لیتر در ثانیه و اصلاح و توسعه ۷۸هزار متر شبکه آبرسانی است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: مرحله نخست تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان امام علی(ع) آمل نیز دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مهندس ذاکری با اشاره به آغاز عملیات بهسازی ایستگاه پمپاژ شهر سیمرغ ایام دهه فجر افزود: با اجرای این طرح ۱۰۰ لیتر در ثانیه به میزان ظرفیت آبدهی ایستگاه افزوده می شود.

وی گفت: عملیات اجرایی تله متریک و تله کنترل شهر ساری در سه مرحله با هدف کنترل وضعیت منابع تامین و پروژه فاضلاب مسکن مهر پیلم کتی بهشهر نیز در ایام دهه فجر آغاز می شود.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران اعتبار پیش بینی شده برای آغاز عملیات اجرایی طرحهای مذکور را ۵۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون رال اعلام کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار