همدان؛

فعال شدن 10 هزار نفر در شبکه تبلیغی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: ۱۰ هزار نفر شبکه تبلیغی در ایام الله دهه فجر به صورت زنجیره ای فعال می شوند.

فعال شدن 10 هزار نفر در شبکه تبلیغی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی گفت: استفاده از ظرفیت های مجازی با رویکرد فرهنگی و مذهبی یکی از برنامه های شاخص در راستای تعمیق باورهای دینی طی دهه فجر است.

وی افزود: برنامه های دهه فجر امسال با محوریت مردم و منسجم در سطح هیات مذهبی، کانون های قرآنی، فرهنگی و دینی و... برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در روز 22 بهمن ماه همانند سنوات گذشته با حضور تشکل های مذهبی و دینی به صورت جدی و و حدت بخش حضور خواهیم یافت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری کنگره شعر فاطمی در همدان خبرداد و ابراز داشت: این کنگره با محوریت پاسداشت حضرت زهرا(س) در (28 بهمن) جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام دشتکی خاطرنشان کرد: 300 اثر از 80 شاعر با موضوعات مرثیه، مدیحه و منقبت به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: آثار در سه مقطع، دانش آموزی، دانشجویی و حوزوی و بخش آزاد برگزار می‌شود و بیشترین آثار به ترتیب متعلق به بخش دانشجویی و حوزوی، دانش آموزی و عموم مردم است.

وی با بیان اینکه 18 نفر به عنوان منتخبین این کنگره معرفی شدند، تصریح کرد: 6 نفر در بخش آزاد، 6 نفر در بخش دانشجو و 3 نفر در بخش دانش آموزی هستند.

وی عنوان داشت: تلاش بر این است که تا زمان برگزاری کنگره بتوانیم، آثار را در قالب کتابی چاپ و در اختیار مداحان قرار دهیم.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار