همدان؛

برگزاری ۱۰ هزار برنامه همزمان با دهه فجر در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری ۱۰ هزار برنامه همزمان با دهه فجر خبر داد.

برگزاری ۱۰ هزار برنامه همزمان با دهه فجر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی افزود: امسال به مناسبت ایام الله دهه فجر 10 هزار برنامه در هیات مذهبی، شورای هیات مذهبی، مداحان، کانون مداحان، مساجد، ائمه جماعات، کانون های فرهنگی و تبلیغی، کانون های قرآنی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کشور ما شاهد مناسبت های مذهبی، فرهنگی، ملی و انقلابی است، ادامه داد: دهه فجر یکی از مناسبت های ملی و انقلابی است و به همین منظور همه ساله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن برپا می شود.

حجت الاسلام دشتکی گفت: به برکت خون شهدا، امام راحل، انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی به عنوان یک الگو در منطقه و جهان معرفی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه باید عظمت، آثار برکت انقلاب اسلامی به ویژه دستاوردهای انقلاب برای عموم مردم، نوجوانان و جوانان تبیین کنیم اظهار داشت: جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان در رشته های حفظ، مفاهیم، صوت و لحن، خطاطی، داستان نویسی، شعر در ایام دهه فجر برگزار می شود.

حجت الاسلام دشتکی محافل انس با قرآن، مسابقات قرآن کریم، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بحث های مهدیوت و سبک قرآنی، تجلیل از چهره های برتر و پیشکسوتان قرآنی را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.