پیشنهاد آخر هفته فرهنگی؛

از دورهمی سینماگران در فجر 35 تا تماشای رقص رنگ و آب در گالری سایه

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده به دست آوریم.

از دورهمی سینماگران در فجر 35 تا تماشای رقص رنگ و آب در گالری سایه
به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان بدست آوریم.

هفته ای که گذشت آثار سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نمایش درآمد و حالا سینما گران منتظر رخدادی بزرگتر در صنعت سینمای ایران هستند.

*سینمایی آخر هفته

این هفته و هفته های آتی برای علاقه‌مندان سینما و سینماگران،‌ فرصت مناسبی است تا با دریافت بلیط های خود از پردیس سینمایی ملت فیلم های انتخابی را تماشا کنند.

در هفته ای که گذشت؛ محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با بیان اسامی آثار راه یافته از 33 فیلم رسیده به فجر 35 خبر د داد و مخاطبان سینما می توانند از 10 بهمن ماه به تماشای آنها بنشینند.
 
*تئاتر آخر هفته

پک در سه بخش سه اپیزودی با پرداختن به داستانی خیالی که باعث شکل گیری جهانی نو می‌شود، به روی صحنه می رود.

بابک بهشاد، امیر جنانی، نشاط میرمدی و ملانی آوانسیان از جمله بازیگرانی هستند که تا 11 بهمن ماه در این اثر نمایشی نقش‌آفرینی می‌کنند.


*گالری آخر هفته

پایان این هفته علاقه‌مندان هنر تجسمی،‌گرافیک و نقاشی می توانند رقص رنگ و آب را با هنرنمایی الهه فرجاد در گالری سایه ببینند.
 

* فیلم تلویزیونی آخر هفته


فیلم تلویزیونی «گروهبان» به کارگردانی «علی شاه‌حاتمی»، جمعه 8 بهمن‌ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
در خلاصه داستان فیلم آمده است: گروهبان «خسروی» در یکی از کلانتری‌های جنوب شهر «تهران» خدمت می‌کند. با اوج‌گیری تظاهرات و حمله مردم به کلانتری‌ها، او از محل خدمت خود فرار می‌کند و به خانه می‌رود. تظاهرات به خانه او کشیده می‌شود شیشه‌های خانه او را می‌شکنند و «خسروی» از طریق پشت بام فرار می‌کند و سعی می‌کند خود را به روستای زادگاهش برساند و ...
 
در فیلم تلویزیونی «گروهبان»؛ «کاظم بلوچی»، «مهدی فقیه»، «رحمان باقریان» و «امیر سلیم‌خانی» هنرنمایی کرده‌اند.
 


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار