مدیر شبکه نسیم در بازدید از نمایشگاه کتاب مطرح کرد؛

لازمه تحقق کتابخوانی تعامل متولیان کتاب با رسانه و تلویزیون است

سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و غرفه برنامه دیدی نو بازدیدکرد.

سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و غرفه برنامه دیدی نو که به مناسبت این ایام از شبکه نسیم به روی آنتن رفته است بازدید و به گفتگو پرداخت.

خوشرو  گفت:برگزاری نمایشگاه کتاب امر مهمی است که هر سال رقم میخورد. گاهی افراد کتاب خواندن را برای گذراندن اوقات فراغت تلقی می‌کنند، اما حقیقت این است که فواید کتاب خواندن بیشتر از آن چیزیست که تصور می‌شود و عملکرد مثبتی بر روی مغز و نوع سبک زندگی می‌گذارد. 

وی ادامه داد:رسانه با توجه به گستردگی و عمومیت مخاطبانش می‌تواند در تحقق کتابخوانی نقش مهمی را ایفا کند و لازمه این امر، ایجاد پیوند قوی و تعامل متولیان ترویج کتابخوانی با رسانه تلویزیون به منظور بهره برداری از امکانات موجود برای ارتقای مطالعه و کتابخوانی است.


در ادامه میرصالحی تهیه کننده برنامه دیدی نو درباره جزییات برنامه عنوان کرد:برنامه دیدی نو نسبت به فصل پیشین، کاملا متفاوت و شعار آن بر پویش کتابیاری است. ماموریت دیدی نو به نوعی تربیت و تشویق اهل مطالعه و معرفی کتاب است. دیدی نو با اجرای ایوب آقا خانی که هر شب از شبکه نسیم پخش می‌شود هشت قسمت آن حال و هوای نمایشگاه کتاب را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد و قسمت‌های بعدی این برنامه در استان‌های مختلف با معرفی کتاب ضبط خواهد شد

برنامه «دیدی نو» به مناسبت سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به تهیه کنندگی مهران میر صالحی، کارگردانی کیان کحال زاده و با اجرای ایوب آقا خانی در ۵۲ قسمت هر شب ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار