پیشنهاد آخر هفته فرهنگی؛

گذری از «خانه‌ای در خیابان چهل‌ و‌ یکم» و سفر به روستای «زرین دشت» تهران

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده به دست آوریم.

گذری از «خانه‌ای در خیابان چهل‌و‌یکم» و سفر به روستای «زرین دشت» تهران
به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان بدست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از  مسائل روزمره کند.   
 
* سینمایی آخر هفته  

پایان این هفته اگر فرصتی دست داد و گذرتان به خیابان های تهران افتاد، حتما یکی از تماشاگران فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم باشید.

این فیلم سینمایی به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه کنندگی سید محمد رضوی در ژانری اجتماعی به مدت 100 دقیقه برای مخاطبان در حال اکران است.

خانه ای در خیابان چهل و یکم داستانی از دعواى دو برادر که بحرانى را در خانواده ايجاد کرده است را دنبال می کند.

مادر اين خانواده و دو عروسش كه در سه طبقه يك خانه زندگى مي كنند سعى کرده،  هركدام به تنهايى بار مشكلات پيش آمده در زندگيشان را به دوش كشند و در ادامه می بینیم ....

مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، علیرضا کمالی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی، علیرضا نیکدل، بهناز نادری، بهزاد داوری، جمشید صفری، مجید رحمتی، بابک جعفریه، سارا نجفی، علی‌ سخن‌گو بازیگرانی هستند در خانه خیابان چهل و یکم به ایفای نقش پرداخته اند.


* تئاتر آخر هفته

نمایش «کمدی استشمامات» بار دیگر به کارگردانی میثم عبدی در تماشاخانه «پایتخت» به روی صحنه می رود.

این نمایش که پیش از این اجراهای متعددی در مجموعه فرهنگسرای نیاوران و تئاترشهر داشته است، در دور جدید اجرای خود با حضور بازیگران و گروه اجرایی متفاوت به روی صحنه خواهد برد.

این اثر روایت‌گر داستان شهرداری است که قصد سخنرانی برای مردم شهرش را دارد؛ اما گم می‌شود و اتفاقات عجیب و غریبی برای  او رخ می‌دهد.

وحید آقاپور، سینا رازانی، علیرضا مهران، فرزین محدث، نازنین کریمی، منوچهر رمضانی، امید طاهری، ناصر سرلک، در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند.

نمایش "کمدی استشمامات" به نویسندگی آرزو ندرلو و کارگردانی میثم عبدی از 11 دی‌ماه تماشاخانه پایتخت (موسسه کنش معاصر) به صحنه می‌رود.
 

* گالری آخر هفته

اگر به طبیعت و جاذبه های گردشگری ایران علاقه مند هستید، بازدید از نمایشگاه «سیران» را از دست ندهید.  شورش مباشری عضو انجمن عکاسان ایران پس از نمایشگاه ها و جوایز متعدد اینبار از 17 تا 27 دی ماه میزبان علاقه مندان هنر عکاسی است.


* آخر هفته کجا بریم؟

روستای زرین دشت در ۴۰ کیلومتری جنوب فیروزکوه و ۱۲۰ کیلومتری تهران واقع شده و نمادی از زیبایی های خداوند است که باید این طبیعت زیبا را از نزدیک دید. این روستا با زیبایی خاص خود نظر توریست ها را به خود جلب کرده است و هر ساله تعداد زیادی توریست به این روستا رفته و از جاهای دیدنی آن بازدید می کنند که یکی از زیبایی های این روستا رودخانه حبله رود است که جاذبه خاصی دارد و دیگر جاذبه ها چشمه های آب معدنی مانند خمده و دریابک است که این آبها خواص درمانی بسیار موثری نیز هم دارند.



گزارش از محدثه نعمتی


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار