پیشنهاد آخر هفته فرهنگی؛

از ثبت یک روز زمستانی در روزهای آخر پاییز تا رفتن به بمبئی

پیشنهاد آخر هفته فرهنگی از گذراندن یک آخر هفته خاطره انگیز و لذت بخش می گوید.

پنج شنبه//ثبت یک روز زمستانی در روزهای آخر پاییز/ اخر این هفته به بمبئی برویدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از  مسائل روزمره کند.

سینمایی آخر هفته:
باتوجه با فرارسیدن آخر هفته و داشتن وقت کافی می توانید هم برای تعطیلات و هم برای اول هفته خود برنامه ریزی کنید. بالاخره فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور از یازدهم آذر روی پرده سینما می رود. شما با یک برنامه ریزی و خریداری بلیط این فیلم می توانید به تماشای این اثر سینمایی بنشینید.

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

در این فیلم بازیگرانی چون: محمدرضا گلزار؛ بنیامین بهادری و... به ایفای نقش می پردازند.

تئاتر آخر هفته:
نمایش «ماه در آب» به کارگردانی محمد یعقوبی این روزها در تئاتر باران روی صحنه رفته است که از یک معضل اجتماعی می گوید. آخر هفته فرصت خوبی است تا به دیدن این نمایش بروید و روایت یک زندگی واقعی را از نزدیک ببینید.

کتاب آخر هفته:
 کتاب «ديوانه وار» نوشته کریستین بوبن در مورد دختركي است كه در سيرك متولد شده و عاشق فرار كردن است. دخترك از احساساتش ، پدرش ، مادرش ، ازدواجش و ..... حرف مي زند.  این اثر شمارا به دنیایی می برد که با خواندنش احساس خوبی خواهید داشت و موقعیت های بوجود آمده برای این دختر را به خوبی لمس خواهید کرد.

گالری آخر هفته:
نمایشگاه گروهی عکس با "زل" آثار این نمایشگاه عکس که توسط بابک حقی از میان عکاسان خلاق و مستعد نسل جدید گردآوری شده؛ بر عکاسی مستند اجتماعی متمرکز است. عکاسان حاضر در این نمایشگاه اغلب دانشجویان رشته های هنری و یا هنرجویانی هستند که مدتی در کنار سایر عکاسان حرفه ای آموزش دیده اند. در این نمایشگاه ۲۲ قطعه عکس سیاه و سفید در ابعاد بیست در سی سانتی متر به روی دیوار خواهد رفت.

گفتنی است گالری مستقل تهران  از 12 الی 25 آذر ماه میزبان تماشاگران خود خواهد بود.

آخر هفته کجا بریم؟
همیشه این دغدغه فکر کردن برای گذراندن آخر هفته وجود  داشته و دارد. این هفته با توجه به سردی هوا و بعد از یک دوره طولانی هوای گرم بهتر است به گردنه امام زاده هاشم بروید تا بعد از یک برف بازی حسابی از خوردن آش های خوشمزه و گرمش هم بهره ببرید. آخر این هفته فرصت خوبی است تا در این روزهای پاییز یک روز خاطره انگیز زمستانی بسازید.

گزارش از نیلوفر جوانشیر



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار