پیشنهاد آخر هفته فرهنگی؛

از مشکلات یک زوج بر پرده نقره‌ای تا پیست سفیدپوش از برف آبعلی

پیشنهاد آخر هفته فرهنگی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن آخر هفته می‌گوید.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از  مسائل روزمره کند.


سینمایی آخر هفته:

فیلم سینمایی «مشکل گیتی» درباره زوجی به نام ايرج و گيتی است که در آستانه فروپاشی زندگی مشتركشان هستند، توهمی كه بر اثر زندگی اينترنتی گيتی، سايه بر زندگي واقعی اين دو انداخته است.

در این فیلم که از سوم آذر ماه روی صحنه رفته است، بازیگرانی چون: یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رویا نونهالی، امید روحانی، رامین ناصر نصیر و ... به ایفای نقش می پردازند.


تئاتر آخر هفته:

نمایش «پوست انداختن» نوشته و کار آرش سنجابی این روزها در سالن ارغنون به صحنه می‌رود. نمایشی در سبک رئالیسم جادویی که با حضور بازیگران شناخته شده‌ای چون پژمان جمشیدی، شبنم قلی‌خانی، توماج دانش بهزادی، حامد رحیمی‌نصر، خاطره حاتمی، نازنین کریمی، آیه کیان‌پور، علیرضا میرزامحمدعلی اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ برای دیدن این اثر نمایشی فقط تا آخر همین هفته فرصت دارید تا به تماشای آن بنشینید.


گالری آخر هفته:

نمایشگاه نقاشی‌های مرتضی دره‌باغی در گالری ایرانشهر آثاری را روی دیوار برای مخاطبان نصب کرده است که با رنگ آمیزی خوب دیدنش خالی از لطف نیست.

آخر این هفته فرصت خوبی است تا به دیدن آثار دره باغی بروید تا حرف های ناگفته وی را از نقاشی هایش بشنوید.





آخر هفته کجا بریم؟

از آنجایی که هوا این چند روز رو به سرما رفته و برف بسیاری از مناطق را سفید پوش کرده است، پیست آبعلی برای یک برف بازی حسابی بعد از این مدت طولانی بسیار لذت بخش است تا با دوستان و خانواده یک آدم برفی زیبا دوست داشتنی درست کنید .


گزارش از نیلوفر جوانشیر



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار