وزیر فرهنگ مطرح کرد؛

تاکید آیت الله رئیسی بر حفظ آرامش مردم و عدم بیان موضوعات چالشی

اسماعیلی گفت: رئیس‌جمهور از کاخ کرملین به روستای سیل زده کرمان سفر کردند و روحیه جهادی داشتند.

محمد مهدی اسماعیلی در ویژه برنامه شبکه خبر درباره ویژگی‌های شهید رئیسی رئیس جمهور گفت:  آیت الله رئیسی در هر کسوتی افتخار خود را خدمت گذاری به آستان قدس رضوی می‌دانستند، مردم می‌دانستند اقای رئیسی صادق الوعد است.

وی ادامه داد: اولین بار نوروز سال ۸۷ در سفری به عراق با ایشان آشنا شدم. ارادت بنده به ایت الله رئیسی به علت صفات نیک ذاتی بود که ایشان داشت.

اسماعیلی عنوان کرد: آخرین دیدار ما در جلسه شورای فضای مجازی بود که برگزاری نمایشگاه کتاب تقدیر کردند، بعد از شنیدن خبر به سرعت راهی تبریز شدم.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی پاسخ افراد را محترمانه می‌دادند و این اخلاق ایشان بود و بطور کلی ایشان اخلاق محور بودند.

اسماعیلی توضیح داد: آیت‌الله شهید رئیسی تاکید می‌کردند که اختلافات را در گفتگو حل و فصل کنید، اما حق ندارید این مباحث را بین مردم مطرح کنید.آیت‌الله رئیسی با ظرائف بسیار دقت می‌کردند و ما بسیار از ایشان یاد گرفتیم.

وزیر ارشاد عنوان کرد: رهبر انقلاب یار بسیار صادقی را دست دادند، شهید آیت‌الله رئیسی مجموعه متکثری از صفات محسنه بود.

وی افزود: رئیس‌جمهور از کاخ کرملین به روستای سیل زده کرمان سفر کردند و روحیه جهادی داشتند. حماسه خدمت را مردم در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی تجربه کردند.

اسماعیلی گفت: با آقای رئیسی سفر رفتن خیلی سخت بود، چون به خودشان خیلی سخت میگرفتند، در سفر اخیر به پاکستان، ۴۵-۴۶ ساعت در هواپیما بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار