«آقای قاضی» از پنجشنبه روی آنتن شبکه دو می‌رود

فصل دوم مجموعه نمایشی آقای قاضی از پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، هر هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

فصل دوم مجموعه نمایشی آقای قاضی با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، هر هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

«آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» در ادامه فصل اول این مجموعه ساخته شده و قرار است همچون فصل گذشته به موضوع پرونده‌های قضایی و حل و فصل آن توسط بهزاد خلج شخصیت اول سریال و قاضی پرونده‌ها بپردازد.

تیزر منتشر شده از فصل دوم نشان می‌دهد که «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» با تفاوت‌هایی نسبت به فصل اول ساخته شده است. در بخشی از این تیزر به کلمه استعفا اشاره شده که ظاهرا شخصیت قاضی سریال تا مرز استعفا از این شغل پیش می‌رود. گویا در قسمت اول این سریال با حضور خود بهزاد خلج به عنوان قاضی و شخصیت اصلی سریال در دادگاه مواجه می‌شویم و با جنبه‌هایی از زندگی او آشنا خواهیم شد.

یکی دیگر از تفاوت‌های فصل دوم «آقای قاضی» روایت رخداد‌هایی است که در راهرو‌ها و فضا‌های پیرامونی صحن دادگاه شکل می‌گیرد.

فصل دوم مجموعه نمایشی «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی سید حسام‌الدین حسینی ساخته شده و سید محمد حسینی سرپرستی گروه نویسندگان را بر عهده دارد. 

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مجری طرح: میثم مهدوی‌راد، دستیار کارگردان: نرجس ابراهیمی، مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، تدوین: حسین نشاطی، طراح صحنه: محسن نصراللهی. «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما است که توسط مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تولید شده است.

در این فصل از مجموعه «آقای قاضی» نیز مرکز رسانه قوه قضاییه همچون فصل اول به عنوان ناظر و حامی با سازمان صداوسیما همکاری داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام عالی عالی عالی سریال آقای قاضی . آقای خلج چرا این همه واقعی بازی میکنه . حیف که فقط پنج شنبه و جمعه پخش میشه . سکانس بهشت زهرا سر قیر دخترش و یا روبرو شدن با رئیسش همه و همه عالی و پر از درس،
Iran (Islamic Republic of)
محمد جعفری
۰۳:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام به آقای خلج دمت گرم که چنین برنامه آموزنده وزیبا را احیا کردید شخصیت واقعا ۲۰ دمتم گرم
Iran (Islamic Republic of)
علی جامعی اهواز
۲۰:۲۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بسیار برنامه زیبا با بازی فوق العاده اقای خلج و رسیدگی به پرونده های که معضلات جامعه است.
تو رو خدا از برنامه تون راه ارتباط با ریاست محترم قوه قضاییه رو نشون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرهنگ سازی خیلی خوبه مثل این فیلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بسیارررررر زیباست ، یکبار نگاه کنید ، متوجه میشوید , اصلا میدونستید فحاشی جرم است و مجازات داره و خیلی چیز های دیگه که میشه از کسی بابتش شکایت کرد ،
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۲۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
البته فیلم قاضی نمایش تخیلی وخواب دیدن هست. توهمی بیش نیست. کرگردان. تهیه کننده سری به دادگاهها بزنند. ساه بازی رو تعطیل میکنند. همش حرف مفت جز دکور اطاق مابقی وهن هست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی رضوی
۱۴:۰۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
من با نظر شما کاملا موافقم چون خودم با نزدیک از این مسله در ارتباط بودم مخصوصا اگر قاضی شما فردی باشه که تازه از کار درس و مشق و پایان دوره اش ب میز قصاوت رسیده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
از آشنایان خانواده ما حدود 30 سال است که در کار دادگستری و وکالت هستند. به همه تاکید داشتند سریال آقای قاضی ببین چراکه خیلی به دانسته‌های مردم کمک میکنه.
آخرین اخبار