بیرجند؛

دستگيری 7 سوداگر مرگ در فردوس

7 سوداگر مرگ با پاكسازی 10 نقطه جرم خيز در شهرستان فردوس دستگیر شدند.

سرهنگ محمد هوشنگی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و پاكسازی نقاط آلوده در مناطق جرم خيز اين شهرستان اجرا شد.

وی افزود:روز گذشته با هدف استقرار نظم و امنيت در منطقه و همچنين برخورد با جرائم و ناهنجاری های اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خيز در منطقه با به کارگيری کليه توان و امکانات انتظامی شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ هوشنگی گفت:مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی كه متشكل از پنج اكيپ بودند،10نقطه جرم خيز در سطح شهرستان را كه به محل فعاليت خرده فروشان مواد مخدر تبديل شده بود را شناسايی و ضمن پاكسازی اين محله ها هفت خرده فروش مواد را دستگير كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود:در بازرسی از مخفيگاه اين متهمان آلات و ادوات استعمال مواد مخدر،دو كيلوگرم ترياک و مقاديری مواد مخدر صنعتی کشف شد.

وی گفت:در اين رابطه هفت متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شدند.

سرهنگ هوشنگی با تأکيد بر قاطعيت پليس در برخورد با سوداگران مرگ، بر فرهنگ سازی در خصوص خطرات مصرف مواد مخدر از سوی نهادهای فرهنگ ساز تأکید و به عموم شهروندان افزود:در صورت اطلاع از فعاليت مشكوک به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر،مراتب را به مركز فوريت های پليسی 110 اعلام كنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.