ارز مسافرتی زائران حج تمتع، امسال در فرودگاه تحویل داده می‌شود

زائران حج تمتع خراسان جنوبی، ارز مسافرتی خود را امسال در فرودگاه و روز اعزام تحویل بگیرند.

طهماسبی مدیر کل فرودگاه‌های استان گفت: برای ششمین سال متوالی، اعزام زائران حج تمتع استان از فرودگاه بیرجند انجام می‌شود که امسال هم اعزام این زائران جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ از فرودگاه شهید کاوه بیرجند آغاز می‌شود.

 وی افزود: امسال بر طبق برنامه ریزی ها، سرویس تحویل ارز مسافرتی به زائران، در فرودگاه انجام می‌شود که زائران بعد از چک پاسپورت و خروجی، در داخل سالن ترانزیت فرودگاه باید ارز ثبت نام شده‌ی خود را تحویل بگیرند.

طهماسبی بیان کرد: زائران و مدیران کاروان‌ها باید توجه داشته باشند که برای تحویل ارز مسافرتی باید در پیام رسان بله نسبت به ثبت نام در سامانه ارز سنا اقدام و شناسه فروش را دریافت کنند و هنگام تحویل ارز مسافرتی در فرودگاه باید شناسه فروش به همراه پاسپورت و یک فرم تحویل ارز به مسئولان فرودگاه در سالن ترانزیت ارائه دهند تا بتوانند ۵۰۰ دلار آمریکایی تحویل بگیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان افزود: برنامه آغاز سفر زائران حج تمتع از فرودگاه بیرجند شامل ۳ پرواز در ساعت‌های ۵ صبح، ۱۷ و ۲۱ روز جمعه ۴ خرداد است.

طهماسبی افزود: برای انجام پرواز زائران حج تمتع بدون تأخیر، هیچ گونه مراسم بدرقه‌ای در فرودگاه انجام نمی‌شود و هر گونه تغییر در زمان پرواز از طریق کانال اطلاع رسانی فرودگاه در سامانه ایتا و همچنین پرتال اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی به آدرس www.birjand.airport.ir اعلام می‌شود. 

وی از مدیران کاروان‌های زیارتی نیز خواست اقلام ممنوعه در پرواز‌های حج از جمله دارو را به اطلاع زائران برسانند تا در پروازشان مشکلی پیش نیاید.

برچسب ها: حج تمتع ، پرداخت ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.