به همت ناشران و نویسندگان افغانستان برگزار می‌شود

پاسداشت نویسنده «جانستان کابلستان» امروز در کابل

نویسندگان و ناشران افغانستانی امروز در کابل از رضا امیرخانی نویسنده ایرانی «جانستان کابلستان» تقدیر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، اتحادیه نویسندگان و ناشران افغانستان از رضا امیرخانی برای نگارش کتاب «جانستان کابلستان» تقدیر می‌کنند.

این مراسم عصر امروز (شنبه 25 دی) در کابل برگزار می‌شود.

رضا امیرخانی در سال 88 سفری چند روزه به افغانستان داشت که حاصل این اتفاق یک سفرنامه با نام «جانستان کابلستان» شده است. این سفر که یک مسافرت شخصی و برای ملاقات با چند دوست افغان و دیدار از شهرهای مهم این کشور بود با ماجراهای غیرمنتظره و جالبی برای این نویسنده همراه شد که این ماجراها گاهی هیجان انگیز است، گاهی طنزآلود و گاهی هم به آشکار شدن حقایق دردناکی می انجامد. در این سفرنامه امیرخانی تنها در محدوده سفرش به افعانستان نمی‌ماند، بلکه به تاریخ و آینده، سیاست و اقتصاد و وقایع روز و گاه موضع بندی درباره اتفاقاتی معطوف می‌شود.

«رضا امیرخانی» به همراه «مهدی قزلی» و «محمد حسین جعفریان» به منظور شرکت در جشنواره ادبیات داستانی افغانستان به این کشور سفر کرده‌ است.

پاسداشت نویسنده «جانستان کابلستان» امروز  در کابل

رضا امیرخانی نویسنده توانای ایرانی است که خودش را در سایتش اینگونه معرفی کرده است: «زاده شدن به تاریخِ بیست و هفتمِ اردیبهشت ماهِ 52ی شمسی، بزرگ شدن در فضای پرهیجانِ انقلاب اسلامی. گهگاه با کیفِ کودکانهای پر از اعلامیه پوششی بودن برای کارهای پدری  و گه گاه هم بازی بودن با ادموند و آربی و آرش در محله ی بیست و پنج شهریور در تهران. بحرانِ اول شدن و بیست گرفتن در هر آن چه که می شد در دوره ی دبستان …

اضافه می‌شود کتاب جانستان کابلستان از سوی انتشارات افق تاکنون به چاپ هشتم رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار