توزیع 1000 جلد کتاب بین شهروندان در کابل

رئیس نهاد فرهنگی خاطره‌آفرینان با تاکید بر تقویت فرهنگ صلح و مطالعه در افغانستان گفت: یک هزار جلد کتاب به همراه یک شاخه گل سرخ بین شهروندان کابل توزیع شد.

توزیع 1000 جلد کتاب بین شهروندان در کابلبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، برنامه توزیع گل و کتاب تحت عنوان «شاخه گلی سرخ و کتابی برای صلح» امروز (پنجشنبه) به همت نهاد «خاطره‌آفرینان» در کابل برگزار شد.

این برنامه از منطقه «پارک شهرنو» آغاز و تا منطقه «ده‌افغانان» ادامه یافت که طی آن به شهروندان یک شاخه گل و یک کتاب پیرامون صلح اهدا می‌شد.

فرهنگ صلح و مطالعه را تقویت می‌کنیم

«بارش سروری» رئیس نهاد فرهنگی خاطره‌آفرینان با بیان اینکه فرهنگ صلح و مطالعه را تقویت می‌کنیم، گفت: یک هزار کتاب با یک شاخه گل برای شهروندان کابل توزیع می‌شود.

سروری افزود: این برنامه بیان‌کننده تقویت صلح و فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه بوده که به مردم امید می‌دهد.

وی با بیان اینکه 2 سال در حوزه تقویت صلح و مطالعه فعالیت کرده‌ایم، تصریح کرد: برنامه کنونی هفتمین برنامه برای تقویت صلح و مطالعه از سوی خاطره‌آفرینان است.

دولت از صلح حمایت کند

رئیس نهاد فرهنگی خاطره‌آفرینان از راه‌اندازی برنامه گسترده شاخه گلی سرخ و کتابی برای صلح در آینده نزدیک خبر داد و ادامه داد: هدف از این برنامه تغییر ذهنیت‌ جامعه‌ جهانی در مورد افغانستان است.

بارش سروری توضیح داد: خاطره‌آفرینان در تلاش بوده تا تصویر جدیدی از افغانستان ارائه دهد و سوء برداشت‌ها را از بین ببرد.

به نوشته فارس، سروری در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه افغانستان نیازمند صلح است، گفت: رهبران دولت وحدت ملی از روند صلح حمایت کرده و با نهاد‌های حمایت‌کننده صلح همکاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.