بنیانگذار جایزه ادبی سپیدار:

150اثر از کودکان افغانستانی در جایزه ادبی «سپیدار» داوری شد

بنیانگذار جایزه ادبی سپیدار در نشست خبری با اشاره به ارزیابی آثاری از کودکان و نوجوانان افغانستانی گفت: از 150 اثر از کودکان افغانستانی از 3مدرسه در جایزه ادبی سپیدار داوری شد.

150اثر از کودکان افغانستانی در جایزه ادبی «سپیدار» داوری شد
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «سید رضا کروبی» بنیانگذار جایزه ادبی سپیدار در نشست خبری با اشاره به ارزیابی آثاری از کودکان و نوجوانان افغانستانی گفت: امسال سعی کردیم از کودکان افغانستانی نیز درخواست کنیم تا آثار خودشان را در زمینه محیط زیست برای جایزه سپیدار ارسال کنند.

وی افزود: نهایتا از بین 3 مدرسه که کودکان افغانستانی در آن تحصیل می‌کنند 150 اثر به دست ما رسید و برخی از آنها حتی تا مراحل داوری‌های نهای نیز بالا آمدند.

وی افزود: مساله محیط زیست صرفا مساله بومی نیست بلکه برای حل مشکلات محیط زیست جهانی فکر کنیم و ملی عمل کنیم از بین آثار ارسالی کودکان افغانستان چنانچه برگزیده اعلام نشود اما در نظر داریم تا جایزه ویژه‌ای به برترین آثار آنها بدهیم.

مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی سپیدار روز 29 دی و همزمان با روز هوای پاک در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ایلنا نوشت: برگزیدگان این جایزه در بخش بزرگسال از 2 میلیون برای نفر سوم و تا 6 میلیون برای برگزیده نفر اول جایزه نقدی دریافت خواهند کرد، کودکان نیز علاوه بر تندیس جایزه ادبی سپیدار ، یک دستگاه تبلت به عنوان جایزه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار