کرمان؛

افتتاح 3 پروژه کشاورزی به مناسبت دهه فجر در شهرستان بردسیر

به میمنت دهه مبارك فجر در شهرستان بردسیر 3 پروژه تولیدات گیاهی، صنایع کشاورزی و دامی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افتتاح 3 پروژه کشاورزی به مناسبت دهه فجر در شهرستان بردسیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزي استان كرمان، سبک خیز مدير جهاد كشاورزی شهرستان بردسیر گفت: در دهه مبارك فجر 3طرح گلخانه هیدروپونیک تولید گل رز، بسته بندی ذرت علوفه ای و يك واحد مرغداري افتتاح و به بهره برداري مي رسد.

وي گفت: یک طرح گلخانه هیدروپونیک جهت تولید گل رز با ظرفیت 700 هزار شاخه گل رز در سال با اعتبار 25 میلیارد ریال که بیش از 9 میلیارد ریال آن از تسهیلات بوده است آغاز به کار نموده و 15 شغل ایجاد می گردد.

سبک خیز با بيان اينكه در شرایط حاضر بهره برداری بهینه از محصولات یک ضرورت اجنتناب ناپذير است، افزود: به ميمنت دهه مبارك فجر پروژه  بسته بندی ذرت علوفه ای با ظرفیت 500 تن در سال و اعتبار هزینه شده به مبلغ 4 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: يك واحد مرغ گوشتي با ظرفيت 20 هزار قطعه و هزینه کرد اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال افتتاح كه با آغاز بکار اين واحد 5 شغل ايجاد و 35 هزار كيلوگرم گوشت سفيد به ظرفيت توليد شهرستان افزوده مي شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار