کرمان؛

باند سارقان ترانس موتور پمپ كشاورزي منهدم شد

فرمانده انتظامي نرماشير از انهدام باند سارقان ترانس موتور پمپ هاي آب كشاورزي شهرستان هاي جنوب شرق و کشف 11 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

باند سارقان ترانس موتور پمپ كشاورزي در نرماشير منهدم شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ حسين يوسف آبادي گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سريالي ترانس موتور پمپ هاي آب كشاورزي در سطح مناطق روستايي سطح شهرستان و شهرستان هاي همجوار ، موضوع به صورت ويژه اي در دستور كار پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با بررسي ها و انجام كار اطلاعاتي گسترده و انجام گشت هاي نامحسوس يكي از متهمين را شناسايي و پس از تعقيب و مراقبت هاي لازم طي عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير كردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه اين عمليات و تحقيقات شبانه روزي پليس سه نفر ديگر از اعضاي اين باند شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و از مخفيگاه متهمان مقدار 100كيلو گرم سيم مس و كابل ترانس برق و ابزار آلات جهت سرقت ترانس هاي برق كشف و دو خودرو توقيف شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني و تخصصي پليس به 11 فقره سرقت ترانس هاي برق موتور هاي آب كشاورزي در سطح شهرستان و شهرستان هاي همجوار اعتراف کردند .

يوسف آبادي افزود : سارقان سيم هاي سرقتي را در بين بارهاي ضايعاتي از جمله خرما و آهن آلات جاسازي و براي فروش به استان هاي مركزي انتقال مي دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان نرماشير در پايان با اشاره با اينكه هر چهار نفر اعضاي باند پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند،افزود: مجهز کردن ترانس هاي موتور هاي آب كشاورزي و اماكن خصوصي به تجهيزات ايمني و دوربين مداربسته و استفاده از چراغ هاي روشنايي و حساسيت افراد در زمان قطع برق و اطلاع به موقوع مراتب مشكوك به پليس از عوامل بسيار کليدي در افزايش ايمني و کاهش ميزان سرقت در سطح جامعه است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.