کرمان؛

خسارت 2 میلیارد تومانی سارقان به شبکه برق نرماشیر

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت به اتهام سرقت کابلهای مسی ترانس برق در نرماشیر خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حسین سلامی گفت : طبق گزارشات واصله از اداره برق این شهرستان مبنی بر سرقت کابل های فشار قوی ترانس برق و در پی آن قطعی های مکرر برق در این شهرستان وشکایت مردم وکشاورزان منطقه، دستگیری اعضای این باند در دستور کارجدی سیستم قضائی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه سارقان دارای سابقه کیفری و در رده سنی 25 تا 30 سال می باشند،افزود: سارقین اقدام به سرقت از یازده ترانس برق نموده اند که متاسفانه خسارتی بالغ بر 2میلیارد تومان به تاسیسات برق این شهرستان وارد شده است.

وی در مورد نحوه دستگیری متهمان این پرونده گفت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی،پلیس این شهرستان موفق به کشف مقادیری از سیم های مسی در صندوق عقب خودروی یکی از سارقی نگردید

این مقام قضائی ادامه داد:در بازجویی های تخصصی به عمل امده از متهم، وی سه تن از هم دستان خود را معرفی نمود که در حال حاضر یکی از سارقین متواری و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری آن صادر گردیده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خسارت ، سارقان ، برق ، نرماشیر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.