اصفهان؛

برگزاری دربی هندبال بانوان اصفهان

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، در دربی هندبال بانوان اصفهان، میزبان تیم رده سومی ذوب‌آهن خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اعظم قینانی  اظهار کرد: در رقابت‌های لیگ برتر ابتدا شروع خوبی داشتیم اما در ادامه با از دست رفتن برخی موقعیت‌ها و پنالتی‌ها چند باخت مکرر آوردیم؛ البته کم‌تجربگی بازیکنان هم بی‌تأثیر نبود.

وی با بیان این که از نظر بدنسازی برای رقابت‌های لیگ برتر خیلی آماده نبودند، افزود: در حال حاضر پنجم جدول هستیم و دو برد در برابر تیم‌های هیأت البرز و شهرداری بم کرمان به دست آورده‌ایم.

این سرمربی ادامه داد: هندبالیست‌های تیم هیأت البرز با بازیکنان ما هم‌سن و سال هستند و از رده‌های نوجوانان و جوانان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بعد از بازی با تیم قم، تغییراتی در تمریناتمان داشتیم که اولین نتیجه‌ آن را با برد مقابل تیم البرز، دیدیم؛ حتی سعی کردیم در تعطیلات بین دو فصل روی نقاط ضعفمان خوب کار کنیم.

قینانی اظهار داشت: جمعه هفته جاری نیم‌فصل دوم رقابت‌ها آغاز خواهد شد؛ ما در نخستین بازی دور برگشت میزبان ذوب‌آهنی هستیم که در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم بسیار خوبی است.

وی به برگزاری این مسابقه در سالن شهید سجادی اشاره و تأکید کرد: امیدوارم بازی روز جمعه با یک نتیجه خوب برای ما همراه باشد.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: ما در نیم‌فصل دوم با همین بازیکنان مسابقات را ادامه می‌دهیم و به دنبال تجربه بیشتر و دستاورد بهتر هستیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۷:۳۷ ۱۰ دی ۱۳۹۵
چ ساعتی بازی امروز برگزار میشود؟