اصفهان؛

پیروزی بانوان هندبالیست ذوب آهن مقابل سپاهان

بانوان تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در هفته اول رقابت های لیگ برتر ، مقابل تیم سپاهان به پیروزی دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه، دیدار معوقه تیم های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن، از هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان کشور در ورزشگاه ملت اصفهان و به میزبانی باشگاه ذوب آهن برگزار شد.
تیم ذوب آهن در این دیدار توانست در یک بازی نزدیک با نتیجه 24 بر 23 به پیروزی برسد.
قضاوت این مسابقه بر عهده سهیلا ایزدپناهی و فرزانه رحیمی و نظارت آن بر عهده مریم طهرانی و طاهره تواهندنیان بود.
دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان، روز جمعه با برگزاری دو دیدار در البرز و قم آغاز شد که در نخستین دیدار تیم شهرداری بم توانست با نتیجه 28 بر 20 از سد میزبان خود تیم هیات البرز بگذرد و تیم شهید چمران لارستان نیز در قم با نتیجه 28 بر 19 مقابل هدف پویان به پیروزی رسید.
بر اساس برنامه، دو تیم اصفهانی باید جمعه سی ام مهر در هفته نخست لیگ، دربی تیم های همشهری را برگزار می کردند اما بدلیل نقص مدارک دو تیم، این دیدار در هفته نخست برگزار نشد و فدراسیون، زمان انجام آن را به امروز دوشنبه موکول کرد.
همچنین دیدار شهرداری سنندج و تاسیسات دریایی بدلیل حضور تیم سنندج در جام باشگاه های آسیا در هفته نخست برگزار نشد و به زمان دیگری موکول شد.
دیدارهای هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه هفتم آبان با رقابت تیم های هدف پویان جوان قم – ذوب آهن، شهرداری بم – فولاد مبارکه سپاهان، تاسیسات دریایی – هیئت البرز پیگیری می شود.
در رقابت های لیگ برتر هندبال زنان ایران هشت تیم شهرداری سنندج، تاسیسات دریایی تهران، ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، هیات هندبال البرز، هدف پویان جوان قم، شهید چمران لارستان و شهرداری بم حضور دارند.
در یازدهمین دوره رقابت ها در سال 94 ثامن الحجج سبزوار قهرمان شده بود اما در این دوره این باشگاه بدلیل مشکلات مالی موسسه حامی اش در هیچکدام از لیگ های برتر زنان و مردان حاضر نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.