اصفهان؛

هندبالیست‌های نوجوان نام بزرگ سپاهان را حفظ خواهند کرد

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان نوجوان و جوان ما سعی در حفظ نام بزرگ سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اعظم قینانی  اظهار کرد: در دومین مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر، 7 آبان ماه جاری تیم ما در کرمان رودرروی تیم شهرداری بم قرار گرفت و با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد.

وی افزود: تیم باتجربه بم کرمان بازیکنانی دارد که به لحاظ فیزیکی خوب هستند؛ حتی دروازه‌بان خارجی‌شان که در این دوره از مسابقات بازی نکرد، در بازی‌های بعد قطعا خواهد بود و در کل تیم قوی دارد.

این سرمربی تصریح کرد: بازیکنان ما رده سنی نوجوانان و جوانان هستند؛ سعی کرده‌ایم طوری مسابقات را پیش ببریم که نام بزرگ سپاهان حفظ شود.

وی ادامه داد: در دربی با تیم بزرگ ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کردند و با غیرت و تعصبی که به باشگاه دارند در همه بازی‌ها سعی می‌کنند تمام تمرکز و توانشان را روی مسابقه بگذارند.

قینانی تأکید کرد: قبلا هم گفتم ما در رقابت‌های لیگ برتر به دنبال کسب تجربه بیشتر هستیم و من از بازیکنان حتی در زمان باخت؛ رضایت دارم زیرا خوب‌ بازی کردن بیشتر از برد برایم اهمیت دارد.

وی اظهار داشت: با همین بازیکنانی که در اختیار داریم مسابقات را انجام می‌دهیم؛ اما ممکن است در ادامه کار مجبور شویم بازیکنانی به تیم اضافه کنیم، در حال حاضر تمام تلاشمان این است که از داشته‌هایمان به بهترین نحو استفاده کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان خاطر نشان کرد: در بازی بعد در ورزشگاه سجادی اصفهان میزبان تیم خوب تأسیسات دریایی هستیم؛ این تیم، تیم قدرتمندی است امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.