اصفهان؛

سپاهان در لیگ به دنبال کسب تجربه و ذوب‌آهن به دنبال قهرمانی است

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: در لیگ برتر امسال سپاهان به دنبال کسب تجربه است؛ اما امیدوارم با قهرمانی ذوب‌آهن هم جام به اصفهان برگردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اعظم قینانی اظهار کرد: با توجه به اینکه هفته پیش سپاهان برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرد، هنوز به لحاظ یارگیری تیم را نبسته‌ایم و در حال بررسی هستیم؛ در ضمن باید اذعان کنم این تیم با حمایت باشگاه سپاهان و هیأت هندبال استان اصفهان در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند.

وی بابیان اینکه این تیم همان تیم نوجوانان و جوانان سپاهان است که سال گذشته از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد، افزود: امسال کادر فنی همان کادر فنی سال گذشته در لیگ دسته یک است؛ یعنی من به‌ عنوان سرمربی، محمدخانی مربی، حسینی کمک‌مربی و عطابخش سرپرست تیم ادامه همکاری داریم.

این سرمربی تصریح کرد: پروسه تمرینات این تیم از فروردین‌ماه امسال آغازشده و همچنان هم ادامه دارد به‌ طوری‌ که هم‌اکنون هفته‌ای سه، چهار جلسه تمرین می‌کنیم؛ سه روز در سالن سجادی و یک روز در سالن شهید نصر تمریناتمان انجام می‌شود.

وی به اولین تجربه لیگ برتری بازیکنان اشاره و تأکید کرد: بازیکنان ما از نظر بدنی آماده هستند اما تجربه کافی ندارند چون نخستین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند.

قینانی ادامه داد: چشم‌انداز این تیم برای سه سال آینده پیش‌بینی‌شده و امسال، سال تجربه است؛ خوشحالم که دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ برتر امسال حضور دارند زیرا علاوه بر رقابت، رفاقت‌ها هم بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌ عنوان نایب‌رئیس هیأت هندبال استان اصفهان در بخش بانوان، اولویت اولم برای کسب مقام نمایندگان اصفهان در لیگ برتر؛ ذوب‌آهن است و همه‌جور این تیم را حمایت می‌کنم؛ همچنین امیدوارم با قهرمانی ذوب‌آهن دوباره جام به اصفهان برگردد و افتخارات و موفقیت‌های 10 سال گذشته هندبال اصفهان تکرار شود، سپاهان نیز به دنبال کسب تجربه است.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان بیان داشت: از همه‌کسانی که برای پیشرفت هندبال بانوان در اصفهان تلاش می‌کنند به‌خصوص شهرداری، آموزش‌ و پرورش، باشگاه‌ها، رئیس هیأت هندبال استان اصفهان و مربیان رده‌های سنی پایه به خاطر تمام زحماتشان تشکر و قدردانی می‌کنم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار