ساری؛

دنیای آرزو نایب قهرمان مسابقات هندبال

مسابقات هندبال منطقه یک نوجوانان باشگاه های کشور با کسب مقام نایب قهرمانی تیم دنیای آرزو ساری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، رقابت های هندبال منطقه یک نوجوانان باشگاه های کشور که به میزبانی مازندران در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار ساری برگزار گردید، با کسب عنوان نایب قهرمانی تیم دنیای آرزوی ساری پایان پذیرفت.

در این دوره از مسابقات 11 تیم دنیای آرزوی ساری، مدرسه هندبال قائمشهر، هیات هندبال بابل، ثامن الحجج(ع) سبزوار، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، سامان مهدیشهر، هیات هندبال گرگان، هیات هندبال شاهرود، هیات هندبال خراسان رضوی، هیات هندبال آزاد شهر و هیات هندبال تربت جام به صورت دوره ای با هم مسابقه دادند، که در نهایت تیم های ثامن الحجج(ع) سبزوار، دنیای آرزوی ساری و هیات هندبال بابل به ترتیب اول تا سوم شدند.

در فینال این مسابقات تیم پرمهره و باتجربه ثامن الحجج(ع) سبزوار 25 بر 10 مقابل دنیای آرزوی ساری پیروز شد و ضمن قهرمانی این رقابت ها، به همراه تیم دنیای آرزوی ساری راهی مرحله نیمه نهایی شد.

همچنین در دیدار رده بندی تیم هیات هندبال بابل مقابل تیم هیات هندبال تربت جام 22 بر 21 پیروز شد و مقام سومی این مسابقات را به دست آورد.

از سوی کمیته فنی این مسابقات، جام اخلاق به تیم هیات هندبال تربت جام اهدا شد.

مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی کشور در 8 منطقه به صورت دوره ای برگزار می شود، که در نهایت از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله دوم خواهند شد.


انتهای پیام/ع

برچسب ها: ساری ، آرزو ، دنیا ، هندبال ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.