دلایل نیمکت نشینی رحمتی و موضوع بلیتِ گلزن استقلال از زبان آقای سرپرست

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره بلیت نداشتن برزای گلزن تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان و شاگردانش بعد از تساوی برابر سپاهان در نقش جهان بلافاصله از ورزشگاه نقش جهان راهی فرودگاه شدند تا به تهران بازگردند اما در این میان مشخص می شود که برای گلزن استقلال بلیتی تهیه نشده است تا جایی که استقلالی ها با اتفاق عجیبی هم مواجه می شوند و آن هم این است که در پیگیری مسئولان استقلال مشخص شد برای وریا غفوری مدافع مصدوم این تیم که اصلا در کاروان تیم حضور ندارد بلیت گرفته شده اما برای بهنام برزای بلیتی صادر نشده است.

نصراله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره این مساله به خبرنگار ما گفت:در ابتدا باید بگویم در برخی از سفر ها تهیه بلیت به گونه ای است که از دو ماه قبل صورت می گیرد. مطمئن باشید در تیم بزرگی همچون استقلال هیچ بازیکنی جا نخواهند ماند و تنها بلیت های افراد بازیکنان دیگر باطل و نفرات جدید جایگزین می شود و همچنین تمام بازیکنان و کادر فنی به موقع سوار هواپیما می شوند. به همین دلیل در اکثر سفر ها این اتفاق رخ می دهد و با تعویض اسامی مشکلی برای پرواز بازیکنان یا کادر فنی بوجود نمی آید .

سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین درباره اینکه گفته می شود خرمگاه باعث نیمکت نشینی رحمتی شده توضیح داد:اینکه می گویند تنها خرمگاه و یا هر مربی دیگری در نیمکت نشینی رحمتی نقش داشته کذب است چرا که کادر فنی پیش از هر بازی بارها جلسات گوناگونی را برگزار می کنند که در نهایت تصمیم گیری ها به جایی می رسد که یک بازیکن و یا دروازه بانی در لیست حضور داشته باشد یا خیر .بنابراین کادر فنی پس از برگزاری جلسات گوناگون تصمیم نهایی را اعلام می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار