شرط و شروط بازیکنان نسبتا بی کیفیت برای باشگاه های فوتبال

شرط و شروط بازیکنان نسبتا بی کیفیت برای باشگاه های فوتبال کشورمان را در گزارش ذیل بخوانید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بهتر است بدانیم افراد قدیمی فوتبالی که در دهه های قبل در فوتبال کشورمان پا به توپ شدندخیلی خوب می‌دانند که قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم‌های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس چقدر زحمت داشت و چگونه بازیکنان تلاش می‌کردند تا به این مهم دست پیدا کنند.

قدیمی‌ها به یاد دارند که تفاوتی نمی‌کرد بازیکن در پاس به میدان برود، یا پرسپولیس و یا با استقلال قرارداد ببند و از سویی دیگر در تراکتورسازی پا به توپ شود. این لباس تیم بود که به بازیکن هویت می‌داد. بهتر است بدانیم لباس و تعصب به آن بود که بازیکن را نزد هوادار فوتبال و تیم، محبوب و مقبول می‌کرد اما این روزها گویا اوضاع متفاوت شده است.

فوتبال باشگاهی ایران این روزها تا دلتان بخواهد ،بازیکنانی دارد که خیلی زود دوست دارند بدون تعصب داشتن به لباس تیم مورد نظر و البته فسخ های گوناگون برای رسیدن به قرارداد های بیشتر پله های ترقی را طی کنند .البته می توان گفت بازیکنان نسبتا بی‌کیفیت و البته تا حدی بی‌تعصب و دوران رسیده‌ای که در سایه سوءمدیریت‌ها و پرداخت‌های میلیاردی مدیران قبلی و فعلی فوتبال حالا تنها بعد از چند هفته بازی برای تیم‌های بزرگ خود را بزرگ‌تر از تیم می‌پندارند و تصور می‌کنند می‌توانند برای همه تصمیم بگیرند.

به طور حتم پیشکسوتان فوتبال در گذشته یادشان می آید که اگر بازیکنی می‌باخت جرات سربلند کردن نداشت، چون می دانست که باخت او اعتبار باشگاه و پیراهن تنش را زیر سوال برده، بنابراین با جان و دل برای تیم خود و بالا بردن پرچم باشگاهش می‌جنگید، اما امروز بازیکنان بی‌کیفیتی که از همین دریافت پول های میلیاردی بیت‌المال بیشتر به وضع ظاهری خود می‌رسند و کمتر به کیفیت فوتبال بها می‌دهند .غافل از آنکه اگر هم نامی برای خود دست و پا کرده‌اند از قبل حضور در این باشگاه‌ها و تیم‌ها بوده است.از طرفی هم در مصاحبه ها از شرط و شروطی سخن می گویند که زیاد باب میل نیست.

البته ناگفته نماند این بازیکنان دست رنج برخی مدیران و مدیر برنامه ها هستند که یک‌ شبه این بازیکنان ناقابل و بی‌کیفیت را اینقدر بزرگ کرده‌اند و از شرط های خود برای حضور در تیم های بزرگ حرف می زنند.

 پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و تیم‌های دیگر شناسنامه‌های فوتبال باشگاهی ایران هستند و بازی و حضور در آنها باید افتخار هر بازیکنی باشد و اگر کسی بخواهد برای آنها و پوشیدن پیراهن‌شان ناز کند و بازی در بیاورد باید برای همیشه از حضور آنها در تیم های بزرگ ممانعت کرد . این اتفاقی است که باید همین امروز در خصوص چند بازیکنی که تصور بزرگ شدن دارند، بیافتد.

بهتر است در این میان از یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که به طور قاطع از شرط های خود برای دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس در رسانه سخن گفته حرف بزنیم .بازیکنی که تا همین چند ماه پیش هیچ باشگاه و یا بهتر است بدانیم پیشکسوتی او را نمی شناخت .بازیکنی که در حال حاضر با پیشنهاد دو تیم استقلال و پرسپولیس مواجه شده است و حالا برای این دو تیم مطرح شرط و شروط می گذارد .

زهیوی: برای پرسپولیس و استقلال شرط می‌گذارم

 مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود از استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی پیشنهاد دارد، عنوان کرد: خدا را شکر از اکثر تیم‌های خوب ایران پیشنهاد دارم، ولی تمرکزم روی پرسپولیس و استقلال است. البته اینطور نیست که تحت هر شرایطی بخواهم یکی از این دو تیم را انتخاب کنم.ولی اگر قرار باشد جدا شوم قطعا از بین پرسپولیس و استقلال یک تیم را انتخاب خواهم کرد.

زهیوی افزود: اگر بخواهم با این دو تیم مذاکره کنم قطعا برای آنها شرط خواهم گذاشت و مسائلی مد نظر من قرار دارد که باید آنها را عنوان کنم. من در نیم فصلی که پشت‌سر گذاشتم خیلی سختی کشیدم و از لحاظ مالی ضرر کردم به همین دلیل باید یک تصمیم خوب بگیرم. مطمئنا اگر قرارداد خوبی امضا کنم، همه چیز برایم به‌خوبی پیش خواهد رفت.

عبدالهی:باید ببینیم معنی شرط چیست

عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در این خصوص به خبرنگار ما گفت:بهتر است در ابتدا توجیه شویم که معنی شرط از چه لحاظ بوده است چرا که در هر صورت هر بازیکنی یک قیمت دارد و البته شرط و پیشنهاد گوناگون نیز دارند و از طرفی بهتر است بدانیم باشگاه هم برای جذب بازیکنان شرط و پیشنهاد های خاص خود را دارد .

خوردبین:پیوستن به تیم پرسپولیس دیگر افتخار محسوب نمی شود

خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص به خبرنگار ما گفت:پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان سایر تیم ها نباید برای حضور در بهترین تیم لیگ برتر شرط بگذارند.

وی در ادامه عنوان کرد: در سالهای گذشته برای بازیکنان حضور در تیم بزرگ پایتخت افتخار محسوب می شد و بازیکنان بدون چشمداشت مالی دوست داشتند که در تیم پرسپولیس بازی کنند اما اکنون بازیکنان به دنبال بستن قراردادهای نجومی با تیم های بزرگی همچون پرسپولیس هستند و تعصبی به پوشیدن لباس تیم پرطرفدار لیگ برتر ندارند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال اگر بازیکنان سایر تیم ها بدانند که قرار است در چه تیم بزرگی بازی کنند در آن صورت برای حضور در پرسپولیس شرط نمی گذارند و با عقد قرارداد پایین حاضر می شوند که پیراهن تیم بزرگ پایتخت را بر تن کنند. 

خوردبین تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات واسطه ها نقش بزرگی در جابجایی بازیکنان دارند براین اساس آنها بازیکنان را مجبور می کنند که برای پیوستن به تیم های بزرگ شرط بگذارند تا از این انتقال سودی نصیب واسطه ها شود. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس در زمینه پرورش بازیکن در سال های آینده به موفقیت برسد تا لازم نباشد که از تیم های دیگر بازیکن جذب کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار