تغییر در كادر فنى استقلال

کادرفنی استقلال در روزهایی که این تیم نتیجه نمی گرفت، بارها از سوی پیشکسوتان باشگاه به دلیل ضعف فنی مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اینکه برخی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال معتقد بودند کادر فنی و البته دستیاران منصوریان باید تقویت شود به همین دلیل سرمربی آبی ها تا شروع نیم فصل دوم لیگ برتر که از 21 دی ماه آغاز می شود زمان کافی برای رسیدگی به امور کادرفنی خود را دارد تا با یک تصمیم جدید یک یا دو مربی را به کادر خود اضافه کند.

کادرفنی استقلال در روزهایی که استقلال نتیجه نمی گرفت، بارها از سوی پیشکسوتان باشگاه به دلیل ضعف فنی مورد انتقاد قرار گرفت و در این میان نیز مسئولان باشگاه بارها جلساتی را با منصوریان برگزار کردند تا در نهایت سرمربی تیم، مربیان جدیدی را برای تقویت کادر فنی اضافه کند و در نهایت بهتاش فریبا با انتخاب منصوریان به جمع دستیاران وی اضافه شد.

با این وجود بهتر است بدانیم بحث تغییرات نیم فصل باشگاه استقلال تنها به جذب بازیکنان جدید و جدایی بعضی از بازیکنان محدود نمی شود و با نظر مسئولان باشگاه، کادر فنی این تیم هم دستخوش تغییراتی خواهد شد.

تاکنون مدیرعامل و سرمربی آبی ها در مورد تغییر کادر فنی به اتفاق نظر رسیده اند و قرار است یک یا دو مربی جدید در نیم فصل دوم به کادر استقلال بپیوندند تا در کنار منصوریان کار کنند .

 با توجه به صحبت های افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال که اعلام کرده تغییرات در کادر فنی طبیعی است بنابراین یک یا دو عضو از کادر فنی کم تا دو مربی جدید اضافه شود، طبق گفته افتخاری، منصوریان به دنبال این تغییر است و احتمال دارد از میان اعضای تدارکات، ماساژور و فیزیوتراپ دو عضو کم شود تا مربیان جدید جایگزین گردند.

سرمربی استقلال هر چند پیش از این درباره تغییر در کادرفنی این تیم واکنش های منفی نشان داده اما به طور حتم استفاده از مهره های طلایی یکی از نیازهای اصلی منصوریان در نیم فصل دوم است و باید دید که آیا وی درباره دوستان خود روی نیمکت نیز تغییر موضع خواهد داشت یا خیر.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار