داورزنی: استويچف مورد پسند فدراسيون والیبال است/ بايد در جمع برترين‌های جهان باشيم

رئيس فدراسيون واليبال ايران گفت: گزينه بلغارستانی هدايت تيم ملی ايران مورد پسند و تاييد فدراسيون واليبال است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی، درباره حضور استويچف روی نيمكت سرمربيگری تيم ملی واليبال ايران، گفت: مذاكرات جدی خود با اين مربی را آغاز كرديم و وی نهايت تا 3 روز ديگر پاسخ ما را برای آمدن یا نیامدن به ایران خواهد داد.

وي ادامه داد: آنطور كه شنيده‌ايم ، استويچف اين روزها با همكاری آنالیزور تیم ترینتینو ایتالیا سرگرم آنالیز تک تک بازیکنان ایرانی است و با وسواس زیادی کار شناسایی بازیکنان تیم ملی را دنبال می کند.

داورزنی اضافه كرد: اين مربی جوان اهداف بزرگی در سر دارد و معتقد است در صورت حضور در کشور ما فقط برای قهرمانی جهان خواهد جنگید ولی شرط ما اين است كه او قول حضور تیم ملی در جمع چهار تیم برتر جهان را بدهد.

رئيس فدراسيون واليبال ايران با بيان اين مطلب كه استويچف سرمربی مورد علاقه و مورد پسند فدراسيون است، گفت: روحیات و طرز تفکر استویچف مورد پسند و تاکید فدراسیون والیبال ایران نیز است. استویچف مورد مذاکره تیم ملی لهستان هم بود كه گويا در زمينه مالی به تفاهم نرسيدند. 

وی در پايان گفت: همه تلاش مسئولان فدراسيون واليبال در اين راستاست كه بتوانيم بهترين تصميم ممكن را با توجه به شرايط تيم ملي اتخاذ  كنيم تا بتوانيم راه خوبي كه در پيش گرفته‌ايم را ادامه دهيم.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار