استويچف امروز پاسخ می دهد / ساعت‌شماری برای معرفی سرمربی واليبال!

صحبت‌ها حاكی از اين موضوع است كه استويچف امروز به پيشنهاد فدراسيون واليبال برای سرمربیگری تیم ملی پاسخ قطعی می دهد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسيون واليبال ایران این روزها در انتظار پاسخ استویچف، مربی بلغاری والیبال برای حضور روی نیمكت تیم ملی است.

نام این مربی جوان بلغاری چندی قبل به همراه چند مربی دیگر نظیر آناستازی و بروتو و .. به عنوان گزینه پیشنهادی از سوی رئیس و دبیر فدراسیون مطرح شد.

 پس از آنکه فدراسیون ایران نتوانست شرایط آناستازی را بپذیرد و البته خودش هم تمایل چندانی نشان نداد، حضور وی منتفی شد، در این میان گمانه‌زنی‌ها که استویچف در نزدیكی‌های نیمكت تیم ملی ایران قرار دارد بیشتر و بیشتر شد.

با این حال فدراسیون والیبال پیشنهاد جدی خود را بهاستویچف داده است و  قرار استاین مربی پاسخ نهایی خود را به والیبال ایران بدهد.

 مصاحبه‌های اخیر این مربی جوان نشان می‌دهد كه او خود را آماده خداحافظی از تیم تورنتینو ایتالیا كه سال‌ها هدایت آن را برعهده دارد، كرده است.

زمزمه‌های جدایی این مربی از تیم باشگاهی‌اش را می‌توان نشانه ای مهم قلمداد كرد كه این مربی موافق حضور در ایران است و شاید همین امروز و فردا توافق نهایی خود را با فدراسیون والیبال را اعلام كند.

تیم ملی والیبال ایران سال آینده چندین تورنمنت را پیش رو خواهد داشت و نزدیك‌ترین این رقابت‌ها مسابقات لیگ جهانی است. با این حال هنوز تكلیف نیمكت مربیگری ایران مشخص نشده است و احتمال زیادی وجود دارد كه همین امروز و فردا نام سرمربی آینده تیم ملی اعلام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار