افشاردوست: حضور آناستازی منتفی شد/ وارد مذاكرات مالی با استويچف نشديم

دبير فدراسيون واليبال ايران گفت: با وجود اينكه برخی ها خبر از قطعی شدن حضور مربی بلغاری در ايران دادند اما هنوز تواقق نهايی حاصل نشده است.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران و اخباری كه در این رابطه منتشر می‌شود، گفت: استویچوف آخرین گزینه باقی مانده از نفراتی است كه نام برده بودیم.

وی با اشاره به مذاكراتی كه با این مربی بلغارستانی انجام شده است، افزود: این مربی از ما تقاضا كرده است فیلم بازی بازیكنان را برایش ارسال كنیم تا نسبت به والیبال ایران شناخت پیدا كند. اما هنوز نظر خود را اعلام نكرده است و حتی مذاكرات مالی درباره مبلغ قرارداد با این مربی صورت نگرفته است.

افشاردوست با بیان این مطلب كه حضور آناستازی روی نیمكت تیم ملی والیبال ایران منتفی است، ادامه داد: این مربی می‌توانست گزینه خوبی محسوب شود اما به ما اعلام كرد كه به دلیل مسائل خانوادگی نمی‌تواند به ایران بیاید. این در حالی است كه مذاكرات ما در ابتدا خوب پیش می‌رفت.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: اگر با استویچوف به توافق نرسیم باید گزینه‌های بعدی را مورد بررسی قرار دهیم. مائورو بروتو یكی از این مربیان است كه برای حضور در این ابراز تمایل كرده است.

افشار دوست خاطر نشان كرد: ما علاقه‌مند هستیم كه استویچوف سرمربی تیم ملی ایران شود اما باید تا هفته آینده صبر كنیم تا ببینیم این مربی برای حضور در این چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار