تغییر احتمالی در بزرگترین اهرم وزارت ورزش و جوانان/"پای یک توپ و توری در میان است"

پس از روی كار آمدن مسعود سلطانی فر به عنوان وزير ورزش و جوانان حالا زمزمه‌هايی مبنی بر جا به جایی در یکی از پست های مهم معاونتی به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای محمود گودرزی از سمت ریاست وزارت و ورزش جوانان، مسعود سلطانی‌فر با گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی سمت ریاست این وزارتخانه را عهده‌دار شد.  

پس از آغاز كار این وزیر، صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر این كه سلطانی‌فر علاقه‌ای به تغییرات عمده در معاونانش ندارد و در همین راستا انتقاداتی هم مورد توجه این وزیر قرار گرفت كه اگر ورزش ایران با حضور معاونان قبلی شرایط خوبی را سپری می‌كرد، پس چه نیازی به تغییرات عمده وجود داشت؟ 

با این حال روی كار آمدن معاونانی نظیر برانوش نیك‌بین و فریبا محمدیان نشان داد كه سلطانی‌فر چندان هم بی علاقه به ایجاد تغییرات در راس معاونانش نیست. 

اما موضوعی كه از همان روزهای ابتدایی كار سلطانی‌فر در وزرات ورزش مطرح شد،بحث جابجایی در معاون ورزش قهرمانی است جایی که سجادی در مرکز اتقاد ها قرار دارد و در این راه شایعات زیادی مبنی بر حضور رئیس فدراسیون والیبال در این سمت وجود دارد.

هنوز در این باره هیچ اظهار نظر رسمی از داورزنی و وزیر ورزش شنیده نشده است اما صحبت های درگوشی تایید می کند که رئیس فدراسیون والیبال نیز در مورد این پست بی میل نیست و باید دید دوران سجادی قبل از اتمام زمان دولت به پایان می رسد یا اینکه وزیر ورزش  این موضوع را موکول به آینده خواهد کرد.

 این اتفاق چندان هم دور از تصور نیست و بعید نیست همین روزها محمدرضا داورزنی با والیبالی‌ها خداحافظی كرده و عضوی از معاونان سلطانی فر شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۵
اقا نه....همین جا بهتره... اگه ایشون برن... کی دیگه میتونه جای ایشون با همین پتانسیل بگیره؟؟؟
آخرین اخبار