بیرجند؛

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در همایش فن بازار ملی سلامت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در همایش فن بازار ملی سلامت ، موفق به کسب رتبه ی یازدهم کشوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته ی پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی گفت: مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای اولین سال موفق به کسب رتبه ی یازدهم در همایش فن بازار ملی شده است.

دکتر کاظمی با بیان اینکه روانبخش،دانشجوی خوش ذوق این دانشگاه در همایش فن بازار ملی موفق به کسب رتبه سوم شد، افزود: طرح این دانشجوی نخبه مربوط به نوعی گوشی خاص در زمینه ی پزشکی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه گفت: در یک ساله ی گذشته، هشت طرح فناورانه در این مرکز حمایت مالی و معنوی شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری با متولیان فناوری در خراسان جنوبی از جمله پارک علم و فناوری، سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا،نیز از اقدامات مفید انجام شده در این مرکز بوده است.

دکتر کاظمی گفت: نزدیک به 30 اختراع توسط دانشگاهیان علوم پزشکی بیرجند ثبت شده است که نشان از فعالیت بی وقفه ی پژوهشگران این عرصه دارد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.