اهواز؛

برتری پارک علم و فناوری خوزستان در نمایشگاه ملی پژوهش

در هفدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن‌بازار سال 95، پارک علم و فناوری خوزستان با ارائه 20 محصول فناورانه ‌عنوان «غرفه برتر» را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هفدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن‌بازار که از 24 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده بود، 28 آذرماه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه غرفه پارک علم و فناوری خوزستان به‌عنوان «غرفه برتر» معرفی و از سوی دکتر احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری کشور با اهدای لوح از دکتر بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان تقدیر شد.

12 شرکت دانش‌بنیان از پارک علم و فناوری خوزستان در مجموع 20 محصول فناورانه خود را در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار دادند.

اولین پهباد خورشیدی کشور، توربین بادی عمودمحور، سیستم تشخیص‌دهنده آرتیفکت حرکتی، افزایه‌های سیال حفاری، نرم‌افزار ام اس آی، دکستروزهای خوراکی و محصولات کامپوزیتی بخشی از فناوری‌های ارائه‌شده در غرفه پارک علم و فناوری خوزستان بود.

سطح فناوری‌های ارائه‌شده، تعامل با بازدیدکنندگان و استقبال بازدیدکنندگان ازجمله شاخص‌های ارزیابی غرفه برتر بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.