کرمان؛

تمدید جشنواره تجاری سازی

مهلت ارسال طرح به جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به مناسبت برگزاری هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار و استقبال شرکت های دانش محور، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی کشور مهلت ارسال طرح برای شرکت در جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته تا 7 دی ماه تمدید شد.

دکتر عباس قوام رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان و دبیر علمی با بیان اینکه سومین دوره این جشنواره در 7 و 8 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شود؛ گفت: پارک علم و فناوری استان کرمان از سال گذشته با افتتاح مرکز مبادلات تجاری فناوری پیشرفته و برگزاری دو دوره جشنواره های تجاری سازی در کرمان و دبی جهت بازاریابی محصولات شرکت های پارک های کشور فعالیت موثری کرده است.

وی در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: شناسایی ایده های برتر و معرفی آن ها به سرمایه گذاران، جهت دهی به ایده ها، تبدیل دانش به ثروت و تقویت و بارور کردن بنیه دانش در زمینه کارآفرینی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

در حاشیه این جشنواره کارگاه های آموزشی با محوریت "بازاریابی فناوری های پیشرفته" و "ارتقا فرهنگ وقف فناوری" ونمایشگاه جانبی معرفی فناوری های پیشرفته برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار