اردبیل؛

اختصاص 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات مالی، برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و ایده های برتر 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان در نظر گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش با اشاره به اینکه در استان اردبیل بیشتر درخواست جوانان تقاضای استخدام است، گفت: ایجاد پارک علم و فناوری در استان یاری دهنده به مراکز رشد و فناوری برای ایجاد زمینه های اشتغال خواهد بود.

وی افزود: پارک علم و فناوری استان اردبیل با پیگیری از وزارت علوم و تحقیقات کشور و واگذاری 10 هکتار زمین با هدف ایجاد، توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان و تبدیل علم به کارآفرینی و درآمد راه اندازی شده است.

استاندار اردبیل تشریح کرد: نباید از توجه به ظرفیت قابل توجه فضای مجازی غافل شد چرا که کارآفرینی و ایجاد ثروت در فضای مجازی نیاز چندانی به سرمایه مالی ندارد.

خدابخش با اشاره به اختصاص ردیف بودجه به پارک علم وفناوری استان در سال96 ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد تحول و پیشرفت چشمگیر در فعالیت پارک علم وفن آوری استان باشیم.

وی گفت: 22 ایده برتر برگزیده در دو استارتاپ دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در جلسه ای با حضور مسئولان امر بررسی و حمایت می شوند تا تجاری سازی شود.

وی گفت: ایده پردازان برای پیشبرد ایده های خود می توانند فرصت را غنیمت شمرده و با استفاده از این تسهیلات ایده های خود را به مرحله عمل برسانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.