اردبیل؛

درخشش تیم شمشیربازی فلوره کشور در مسابقات جهانی آنتالیا

رئیس هیأت شمشیربازی استان اردبیل گفت: مسابقات ستلایت جهانی 2016 آنتالیا از سطح فنی خوبی برخوردار بود و تیم ملی کشورمان هم به نسبت نتایج خوبی کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هادی صباغی، سرپرست تیم ملی فلوره کشورمان در مسابقات جهانی آنتالیا اظهار داشت: بچه‌های فلوریست کشورمان با رویکرد جدید فدراسیون، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: کسب اولین مدال جهانی ستلایت فلوره در تاریخ شمشیربازی کشورمان، حاصل توجه فدراسیون به این اسلحه و برگزاری اردوهای مناسب بود و نتیجه آن هم در همین مسابقات بخوبی خود را نشان داد.

رئیس هیأت شمشیربازی استان تصریح کرد: حضور 3 فلوریست ایرانی در جمع 16 بازیکن برتر مسابقات و کسب مدال برنز این مسابقات توسط علیرضا سلیمانی شمشیرباز همدانی تیم ملی کشورمان موید این مطلب است و قطعا با تداوم حمایت و پشتیبانی فدراسیون از این اسلحه، این بچه‌ها توان رسیدن به مقام‌های بهتر را دارند.

صباغی با بیان اینکه مهمترین نیاز تیم ملی کشورمان، حضور در مسابقات و تورنمنت‌ها و اردوهای خوب خارجی است، ادامه داد: آنچه بیشتر در این مسابقات مشاهده شد، ضعف تجربی بازیکنان و مشکلات بدنی بود و قطعا کارشناسان شمشیربازی و کمیته فنی فدراسیون در برنامه‌های آتی به این موضوع توجه خواهند کرد.

وی افزود: از نظر فنی فاصله زیادی با این سطح از مسابقات نداریم ولی قطعا بر روی توان بدنی و همچنین افزایش تجربی تیم باید توجه ویژه شود و قطعا حضور در 3 یا 4 مسابقه بین‌المللی در سطوح مختلف در طی سال برای این بازیکنان، تاثیر زیادی بر روی نتایج آنها در آینده خواهد گذاشت.

گفتنی است؛ مسابقات ستلایت جهانی شمشیربازی روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 آذرماه در شهر آنتالیای ترکیه با حضور 11 کشور و 54 بازیکن برگزار شد و تیم ملی کشورمان برای اولین بار در تاریخ مسابقات جهانی ستلایت، موفق به کسب مدال برنز جهانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.