بیرجند؛

تأکید امام جمعه طبس بر اهمیت وقف

امام جمعه طبس با تأکید بر اهمیت وقف گفت: باید برآمار وقف افزوده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛ امام جمعه طبس امروز در شورای اداری شهرستان ضمن تأکید بر اهمیت وقف گفت:گذشتگان ما درطبس به این امر اهمیت زیادی داده اند و شاید درکل کشور شهرستانی مانند طبس درتعداد رقبات وکیفیت آن نباشد.

حجت الاسلام مهاجریان افزود:شرایطی گذشته است که برخی موقوفات غصب شده است و باید تلاش شود تا این موقوفات به حالت خود برگردد.

وی گفت: این روزها سالروز اعلام مرجعیت مقام معظم رهبری است که پس از ارتحال امام خمینی (ره) دشمنان تلاش داشتند تا موضوع مرجعیت ایشان را تشکیک کنند که مجتمع روحانیون جلوی این توطئه ی داخل و خارجی را گرفتند و پس از امام خمینی (ره )،رهبری با زکاوت ایشان را شاهد هستیم که با دقت و درایت و عظمت پیش میرود و این کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود می رساند .

امام جمعه طبس در خصوص توسعه ی شهرستان نیز افزود:در جهت تولیدکشاورزی ،باغی و صنعتی شهرستان باید تلاش شود و باید به ایجاد روحیه ی جاذبه برای سرمایه گذاری و تولید کمک شودکه اگر دلگرمی ایجادشود، سرمایه داران به طبس خواهند آمد، اگرچه برخی کمبودها بوده و افرادی حاضر به سرمایه گذاری شدند و بعد با مشکلاتی مواجه هستند.

حجت الاسلام مهاجریان با بیان اینکه در این شهرستان در جهت مصرف سیمان آن توجه نمی شود،گفت:سیمان را از قاین و مشهد می آورند که باید توجه شود و شرایط باید برای مصرف تولید داخل فراهم شود.

وی در خصوص تیر های برق نیز افزود:تیرهای برق نیز به همین گونه است که درطبس تولید می شود و این تولیدات توسط اداره ی برق از شهرهای دیگر وارد می شود.

امام جمعه طبس درتذکری گفت: تخریب میدان مرکزی شهر اخیرا درحال انجام است که با مشکلاتی که شهرداری دارد و حقوق معوق آن، مردم اعتراضشان را به من رسانده اند که من نیز منتقل می کنم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار