بیرجند؛

خراسان جنوبی میزبان همایش ملی وقف،چشمه همیشه جاری

پنجمین همایش ملی وقف، چشمه همیشه جاری با موضوع فیلم است که خراسان‌جنوبی میزبان این همایش است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛معاون فرهنگی اوقاف خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری گفت:یکی از برنامه‌های مهمی که امسال برگزار می‌کنیم، پنجمین همایش ملی وقف، چشمه همیشه جاری با موضوع فیلم است که خراسان‌جنوبی میزبان این همایش است.
حجت الاسلام محسن مؤمنی مقدم افزود:در دهه وقف، امسال برنامه‌ها و همایش‌های متعددی برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به همایش وقف،رسانه و همایش یاوران وقف اشاره کرد.

وی گفت:برای برگزاری همایش وقف و رسانه تلاش می کنیم از یکی از فعالان عرصه هنر و یا رسانه را دعوت کرده و کارگاهی در این زمینه برگزارکنیم که زمان و مکان این همایش در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی افزود: این همایش در قالب فیلم، نماهنگ، کلیپ و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در موضوعات وقف و محیط زیست، وقف و ازدواج، وقف و ایتام، وقف و بیماران خاص و سایر موضوعات مرتبط با وقف انجام می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار نیز به سایت جشنواره پنجم اسفند ماه جاری خواهد بود.
حجت الاسلام محسن مؤمنی مقدم گفت: یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام،دوره تربیت معلم تخصصی حفظ قرآن کریم است که داوطلبان برای شرکت در این دوره باید حداقل حافظ ۵ جزء قرآن کریم باشند.
وی افزود: در دهه آخر ماه صفر برنامه‌های تبلیغی متعددی در قالب خیمه‌های معرفت و غیره برگزار می‌کنیم و در این راستا مبلغان متعددی از جمله ۲۵ مبلغ از قم وارد استان می‌شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.