عسلویه؛

بیش از هزار نقطه کشور متقاضی میزبان شهدای گمنام

هزار و 300 نقطه کشور متقاضی میزبانی از شهدای گمنام هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در آیین خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در بخش چاه مبارک عسلویه گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته ، اجازه دفن شهدا را در شهرها و بخش‌ها انجام شده و با توجه به وجود 52 هزار روستا در کشور امکان پاسخگویی به عواطف روستاییان را در این زمینه نداریم.

سردار سید محمد باقرزاده افزود: با این وجود اکنون هزار و 300 نقطه و 130 دانشگاه برای میزبانی از شهدای گمنام در نوبت هستند.

وی با اشاره به این‌که تلاش می‌شود شهدای باقی مانده شناسایی شوند، بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که پیکر شهیدان را شناسایی کنیم اما به علت گذشت زمان شناسایی پیکر برخی شهدا حتی با آزمایش دی ان ای ممکن نیست.

 فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مسوولان شهرهایی که تقاضای میزبانی از شهدای گمنام را دارند موظف هستند ساخت یادمان شهدا را در دستور کار داشته باشند تا حرم این شهیدان مامن مردم منطقه شود.

سردار باقر زاده همچنین استقبال مردم استان بوشهر از شهدای گمنام را باشکوه عنوان کرد و آن را نشانه عمق ولایت پذیری و دلدادگی مردم به شهیدان خواند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.