دشمن شناسی و ولایت‌مداری از ویژگی‌های شهداست

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: شهدا راه و هدف خود را با بصیرت و آگاهی کامل انتخاب و در این راه از جانشان مایه گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعباس احمدی بعداز ظهر امروز در آیین گرامی‌داشت شهدای دانش آموز در خورموج اظهارداشت: بصیرت یکی از شاخصه‌های ویژه شهدا بود که باید برای نسل امروزی به عنوان یک الگو برای پیاده‌سازی انقلاب به معرفی شود.

وی اضافه کرد: آشنایی با حقوق شهدا و تکالیف ما در مقابل آن عزیزان، کار سختی نیست و برای نیل به این مهم کافی است وصایای شهدا را به دقت مرور کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی عنوان کرد: دشمن شناسی، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های شهداست که وظیفه امروز ما عمل به وصیت نامه آنها است.

احمدی افزود: در وصیت‌نامه شهیدان،دشمن‌شناسی و ولایت‌پذیری مورد تأکید قرار گرفته است که می‌تواند به عنوان یک تکلیف برای ما حائز اهمیت باشد.

وی با اشاره به این‌که شهدا راه و هدف خود را با بصیرت و آگاهی کامل انتخاب کردند،اضافه کرد: امروز نیز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار گرفته‌ایم که نیازمند جهاد همه‌جانبه برای دفاع از کشورمان هستیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ادامه داد: تار و پود زندگی شهدا با معرفت آمیخته است و مهم‌ترین ویژگی شهدا زندگی توحیدی است هرچند شهدا آسان و خدایی زندگی و با بصیرت این راه را انتخاب کردند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.