اهواز؛

اختصاص اعتبار برای ساخت یادمان شهید هور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از اختصاص 45 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل یادمان شهید علی هاشمی خبر داد.

اختصاص اعتبار برای ساخت یادمان شهید هوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ فرامند هاشمی زاده، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: این پروژه طی 2 سال گذشته روند کندی را سپری کرد و عملا به حالت تعطیل درآمده بود که با دستور استاندار خوزستان مقرر شد با اختصاص اعتبار مورد نیاز، عملیات اجرایی پروژه احداث یادمان شهید علی هاشمی طی 15 روز آینده و پس از سپری شدن فرآیند اداری لازم از سر گرفته شود.
 
وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بر عهده شهرداری اهواز نهاده شده است گفت: طبق توافق انجامن شده با شهرداری اهواز مقرر شد20 میلیارد از اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل یادمان شهید هاشمی توسط شهرداری اهواز و 25 میلیارد ریال نیز توسط استانداری خوزستان تامین شود.
 
هاشمی زاده اظهار امیدواری کرد روند اجرایی این پروژه بلافاصله پس از تامین اعتبار شتاب بیش تری به خود گرفته و ظرف سال آینده شاهد بهره برداری از پروژه یادمان سردار شهید علی هاشمی باشیم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان داشت: استانداری خوزستان و شهرداری اهواز مصمم هستند یادمان درخور و شایسته سرداران شهید خوزستان بویژه سردار شهید علی هاشمی که از شاخص ترین و تاثیرگزارترین شهدای خوزستانی دفاع مقدس می باشد و به تازگی نیز رهبری انقلاب از مقام و جایگاه رفیع ایشان تجلیل کردند احداث کنیم تا کانون و ملجا مردم بویژه جوانان ولایتمدار استان قرار گیرد.
 
وی در ادامه از اقدامات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تجلیل و خاطرنشان کرد: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد.
 
فرامند هاشمی زاده اذعان داشت: تخصیص قطعه ای در آرامستان های اهواز به شهدای مدافع حرم ، والدین شهدا، سرداران ،جانبازان، هنرمندان و ورزشکاران توسط سازمان آرامستان ها یک حرکت شایسته و قابل تقدیر است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.