خوی؛

اهمیت پدافند غیرعامل باید در بین دانش‌آموزان نهادینه شود

مدير آموزش وپرورش شهرستان خوي برلزوم فرهنگسازي وتبيين برنامه هاي پدافند غير عامل بين دانش آموزان تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛امروز همزمان با هفته پدافند غير عامل ،رزمایش پدافند غیر عامل با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی و جمعی از مسئولین اداره آتش نشانی ، شرکت گاز ، اداره امداد و نجات هلال احمر ، پلیس 110 ، بسیج دانش آموزی و .... در آموزشگاه های شاهد تربیت و رسالت خوي برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش خوی ،دراين رزمايش با بیان اینکه ،باید توجه داشت که تهدیدات آینده بسیار متفاوت تر از تهدیدات گذشته و فعلی است اظهار داشت: باید با آمادگی کامل در بعد نظامی و غیر نظامی و تقویت پدافند غیر عامل در سطح ملی و همچنین نهادهای دفاعی کشور از نیروی انسانی تا منابع و تاسیسات، کشور را در مقابل خطرات تقویت کرد.

قدير محمدي با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی و تبیین برنامه‌های پدافند غیرعامل بین دانش‌آموزان نيزگفت: آگاهی بخشی به مدارس در این زمینه می‌تواند مؤثرترین و بهترین روش برای کمتر کردن خسارت در موقع حوادث مختلف و بلایای طبیعی باشد.

وي درپايان اظهارداشت :وقتی احساس امنیت در جامعه بالا رفت، قادر هستیم در برابر تهدید دشمنان خود را حفظ کرده و جامعه را ایمن سازیم.

انتهای پیام/م




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.