معاون هماهنگ کننده سپاه خوی:

رشادت شهيد حسين فهمیده معامله با خدابود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا خوی گفت: رشادت شهيد حسين فهمیده در راستای لبیک به پیر و مولایش معامله با خداوند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت، به همت حوزه حضرت سکینه(س) سپاه خوی در دبیرستان دخترانه مختارپور این شهرستان، شهید حسین فهمیده را بهترین الگوی عصر حاضر برای دانش آموزان معرفی کرد و گفت: رشادت فهمیده در راستای لبیک به پیر و مولایش معامله با خداوند بود.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو خاطر نشان کرد: شهید فهمیده در دوران دفاع مقدس آموزگار ایثار و مقاومت نام گرفت و ابعاد شخصیتی و عشق به ولایت فقیه این شهید والامقام باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

وي ادامه داد: شهید محمدحسین فهمیده با کار بزرگی که در خط مقدم جبهه انجام داد باعث شد امام خمینی (ره) او را رهبر بنامد.

سرهنگ عیوضلو، با اشاره به ثبات، اقتدار و آسایش نظام اسلامی اظهار داشت: امروز باید به دلیل وجود امنیت که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور حاکم است شاکر خداوند باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد:شما دانش آموزان در قبال رشادت های دوستان شهیدتان مدیونید و لذا وظیفه دارید با تقویت بنیه علمی،حفظ حجاب و...را هشان را تداوم بخشید.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان خوی نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم گویی و تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: شما دانش آموزان باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس افکار دشمنان را ناامید و در مقابله با دشمنان نظام نقش آفرین باشید.

حسینعلیزاده خطاب به دانش آموزان اظهارداشت:شهدای دانش اموز،هم سن و سال شما بودند که به جنگ رفتند و از این میهن اسلامی دفاع کردند و ما باید قدر انان را بدانیم و از خون شهدا پاسداری کنیم و در روز مبارزه ملی علیه استکبار جهانی حضور پرشور داشته باشیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.