ارومیه؛

اعتماد مردم و مشارکت عمومی سرمایه اجتماعی هلال احمر می باشد

معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران: اعتماد مردم و مشارکت عمومی سرمایه اجتماعی هلال احمر می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با حضور معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل مجامع امور استان های جمعیت هلال احمر، مدیر کل سلامت خارج از کشور این جمعیت، مشاور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی، معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، مدیرکل مدیریت بحران این استان، اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، مقامات نظامی و امنیتی و مسئولین استانی و شهرستانی، پرسنل، جوانان و امدادگران این جمعیت در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد.

معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به خوشنامی جمعیت هلال احمر در اذهان عمومی گفت: اعتماد مردم و مشارکت عمومی سرمایه اجتماعی این جمعیت می باشد که در سایه تلاش های شبانه روزی و از خودگذشتگی پرسنل، امدادگران، جوانان و داوطلبان این جمعیت حاصل شده است.

دکتر سید حمید جمال الدینی در ادامه افزود: همه باید در پاسداشت این سرمایه مردمی و ارزشمند کوشا باشیم و برای تعالی آن و شناساندن و گسترش خدمات خیرخواهانه این جمعیت همت کنیم.

وی، رضایت پروردگار و حفظ کرامت انسانی را از ارزش هایی دانست که در فعالیت های هلال احمر لحاظ می شود و اظهار کرد: اعضای این جمعیت مردمی و عام المنفعه با جان و دل در جهت خدمت به هموطنان خود و کسب رضای پرودگار در هر عرصه ای ظاهر می شوند و این عامل ماندگاری هلال احمر است.

دکتر جمال الدینی، جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی را جمعیتی پیشرو در امر امدا و نجات معرفی کرد و گفت: آذربایجان غربی در تعداد حوادث طبیعی و غیر طبیعی آمار بالایی دارد اما در عین حال سرعت عمل خوب و مناسب نیرو های امدادی و آمار بالای حضور در صحنه این نیرو ها آن را دربین 5 و 6 استان اول قرار می دهد.

معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و سپاس گذاری از خدمات داوطلبانه و شایان ذکر دکتر عباس سید زکریایی از وی به عنوان یکی از مدیران با اخلاق این جمعیت نام برد و افزود: دکتر محمودی نیز طی سالیان گذشته و با حضور در عرصه های بین المللی و داخلی تجارب ارزشمندی را کسب کرده است که امید است با به کارگیری پتانسیل های موجود در آذربایجان غربی و همکاری پرنسل و اعضای این جمعیت و سازمان های دیگر بتواند گام های موثر تری در تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر بردارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.