زاهدان؛

امنیت پیش شرط همه توسعه‌ها است

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رییس و اعضای شورای تامین شهرستان زاهدان با فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،رییس شورای تامین زاهدان در این دیدار گفت: آنچه امروز به عنوان امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان یاد می شود، مرهون زحمات و تلاش های نیروهای مرزبانی، سپاه و انتظامی است.

فرماندار زاهدان ادامه داد: در راستای کسب ارتقا حس امنیت در میان مردم استان، نیروهای مسلح هر روز موفقیت های بیشتری را به دست می آورد،امنیت پایدار مرزهای ایران اسلامی، مرهون تلاش های بی وقفه مرزبانانی است که خالصانه جان را بر کف می گذارند و از خاک کشورشان دفاع می کنند.

خانجانی تصریح کرد: امنیت یکی از والاترین نعمتهایی است که خداوند در بعد شخصی و اجتماعی بر ما ارزانی داشته است و امروز شهرستان درمیان با 70 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان از امنیت کامل برخوردار است.

وی اضافه کرد: امنیت پیش شرط همه توسعه ها است و مرزبانان جمهوری اسلامی نقش بسیار مهم وموثری در این مقوله دارند.

فرماندار زاهدان گفت: مرزبانان تلاش  زیادی برای ایجاد امنیت و آرامش در کشور انجام می دهند و خون پاک بسیاری از دلیرمردان و جوانان ما در این راه بر زمین ریخته شده است و به برکت این خون هاست که جمهوری اسلامی رشد و شکوفایی قابل توجهی را در جهان داشته باشد و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کند.

سردار حبیبی نیز گفت: تلاش های خوبی که توسط مرزبانان در ایجاد امنیت و ثبات در مرزها انجام می شود، امنیت و آرامش در مرکز شهرستان و روستاهای مرزی را به خوبی مشاهده می کنیم.
وی افزود: مرزبانان غیور کشور با خون خود از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع می کنند و از رشادت های این افراد است که با امنیت در کشور زندگی می کنیم.

فرمانده مرزبانی استان خدمت‌رسانی در مرزها را یک نعمت خدادادی دانست.با تلاش مرزبانان، امروز مرزهای سیستان و بلوچستان در امنیت و آرامش به سر می برد.
انتهای پیام/گ

برچسب ها: امنیت ، پیش شرط ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار