زاهدان

ساماندهی و بهسازی پارک ملت در دستور کار قرار گرفت

فرماندار زاهدان گفت: پارک ملت و بلوار شهدای شاهوزایی تا پایان امسال باید ساماندهی و بهسازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مجتبی خانجانی ادامه داد: مدیران دستگاه های مربوطه و شهرداری های مناطق 3، 4 و 5 همکاری های لازم را دراین خصوص انجام دهند.

وی ادامه داد:بلوار شهید شاهوزهی به بازسازی و بهسازی معابر، ایجاد تفرجگاه و فضای سبز در رفیوژ وسط بلوار و کناره، ساماندهی صنوف و کارگاه های مزاحم، جدولگذاری معابر و رنگ آمیزی دیوار فرودگاه نیاز دارد لذا این بازسازی ها باید تا قبل از آغاز سال نو، به اتمام رسیده باشد.

وی ادامه داد: مقرر شده است آب منطقه ای استان برای انتقال آب به فضای سبز رفیوژ بلوار شهید شاهوزایی تا مزار شهدا اقدام کند.

فرماندار زاهدان همچنین بیان کرد: سازمان تاکسی رانی نیز تاکسی های خطی را در مسیر بلوار شهید شاهوزایی تا مزار راه اندازی می کند و شهرداری های مناطق 3، 4و 5 نیز موظف به زیباسازی و بهسازی مسیر نام برده است.

مقام عالی دولت گفت: با توجه به اینکه مطالعات جامع پارک ملت در دست اجرا می باشد لذا عوامل اجرایی مرتبط موظف هستند نظارت کامل بر ایجاد فضای سبز متناسب با گونه های گیاهی و درختان منطقه، فضای بازی کودکان، نورپردازی، هرس گیاهان ، نرده گذاری، نصب سطل زباله و اسکان موقت را تا پایان سال داشته باشند.

وی همچنین از احداث یک شهربازی با وسایل و تجهیزات فضایی و سه بعدی در پارک طالقانی تا پایان سال جاری خبر داد.

خانجانی تصریح کرد: مقرر شده است شهرداری زاهدان تا پایان سال جاری در منطقه بالای میدان سید الشهداء آبشار مصنوعی و چندین سرسره بلند اجرا کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار