۱۰۰ عنوان ویژه برنامه حماسه آزادسازی خرمشهر در خاش برگزار می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خاش گفت: گرامیداشت سوم خرداد، حماسه آزادسازی خرمشهر بیش از ۱۰۰ عنوان ویژه برنامه با همکاری ارگان‌های مختلف در نقاط شهری، روستایی و عشایری این شهرستان اجرا می‌شود.

  فریبرز نیکبخت  در حاشیه نشست هماهنگی برنامه‌های حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری دزفول در خاش بیان کرد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان، دیدار با خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، برپایی یادواره شهدا، تجلیل از پیشکسوتان، راویان و استادان حوزه دفاع مقدس، برپایی محافل معنوی انس با قرآن کریم، نشست های روشنگری، کارگاه های مقاومت، جریان سازی فرهنگی و تبلیغی و توزیع کمک های مومنانه از برنامه های گرایمداشت این هفته است.

وی ادامه داد: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان و اعزام کاروان سلامت، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، شعرخوانی، دیدار با امام جمعه، فضاسازی محیط شهری، سنگرسازی و مدنظر قراردادن شعارهای مربوط به حوزه دفاع مقدس در سربرگ نامه های اداری و برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب و ایستگاه های صلواتی در ستاد گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر خاش مورد توجه هستند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خاش اظهارکرد: ۱۴ کمیته نیروهای مسلح، شهداء، جانبازان و ایثارگران، دانشجویی دانشگاهی و فرهنگی و دانش آموزی، حمل و نقل، شهری و روستایی، ورزشی، اصناف، بسیج مردمی، خدمات و تدارکات، فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغات، بانوان، بهداشت و سلامت، امداد و نجات و محرومان در ستاد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر فعال هستند.
وی گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضرورت های مهم در جامعه به شمار می رود، بنابراین برای تحقق این موضوع همه دستگاه‌ها و ارگانها و اقشار جامعه دخیل و سهیم باشند.
سرهنگ دوم پاسدار ابوذر جوادی مقدم معاون هماهنگ کننده سپاه خاش و علی سعدی مسوول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دبیر ستاد حماسه آزادسازی خرمشهر خاش هم به تشریح ویژه برنامه های شهرستان پرداختند.

برچسب ها: فرمانداری ، آزادسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار