برگزاری ۶ ویژه برنامه فرهنگی و هنری هم‌زمان با دهه کرامت در سیب و سوران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه از برگزاری ۶ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری هم‌زمان با دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

  غلامعلی سهرابی   با اشاره به‌برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری هم‌زمان با دهه کرامت در شهرستان سیب و سوران، عنوان کرد: برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) از جمله برنامه‌هایی بود که هم‌زمان با آغاز دهه کرامت و شب ولادت این بزرگوار در سیب و سوران برگزار شد.
 
وی ادامه داد: همچنین به‌مناسبت روز دختر از دختران منتخب و برگزیده شهرستان سیب و سوران در برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان تجلیل به عمل می‌آید.
 
فرمانده سپاه سیب و سوران در ادامه به دیگر برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: همایش بانوان شهرستان سیب و سوران با عنوان جشن‌های سراسری خواهر و برادری نیز به مناسبت دهه کرامت و با‌همکاری بسیج جامعه زنان شهرستان برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در دهه کرامت و به‌ویژه روز دختر خاطرنشان کرد: باتوجه‌به آغاز دهه کرامت و روز دختر و با عنایت به‌این‌که حدود نیمی از جامعه دانش‌آموزان شهرستان را دختران تشکیل می‌دهند، سازمان بسیج دانش‌آموزی، ویژه‌برنامه‌هایی جامعی با عناوین و رویکردهای جذاب، متنوع و مناسب با ذائقه دختران و همچنین با مشارکت و همراهی دختران دانش‌آموز در دهه کرامت برگزار می‌کند.
 
سهرابی همچنین برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، چاپ و تکثیر بروشور زندگینامه حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و توزیع آن بین جوانان و برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) با حضور گروه‌های هنری را از جمله دیگر برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان سیب و سوران عنوان کرد.

برچسب ها: دهه کرامت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار