سیستان وبلوچستان

بزرگترین معروف جامعه امروز حفظ جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است، گفت: بزرگترین معروف، حفظ جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،سردار حسین معروفی افزود: امروز تبیین گفتمان انقلاب، گفتمان امام، گفتمان رهبری عین معروفی است که این نظام را حفظ و از انحراف آن جلوگیری می کند و اگر این مهم را در جامعه تبیین نکنیم، انقلاب و نظام ما منحرف می شود، امروز این گفتمان معروف لازم و موضوعی اولویت دار در نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات بسیار مهم در بحث فریضتین امر به معروف و نهی از منکر شناخت دقیق آن است که یکی از ضعف ما در این حوزه همین است که منکر و معروف چیست،عدم شناخت کافی در این حوزه باعث جابجایی معروف و منکر می شود از این رو شناخت حوزه، گام اول برای ورود به این موضوع بسیار مهم است که اگر نادیده گرفته شود منکر و معروف جابجا می شود.

وی اظهار کرد: امر به معروف فردی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است اگر امروز شاهد موضوع حقوق های نجومی هستیم به این علت است که امر به معروف و نهی از منکر در حوزه اقتصاد نادیده گرفته شده است.

سردار معروفی تاکید کرد: در حوزه سیاسی، غفلت از امر به معروف و نهی از منکر نفوذ به وجود می آورد و دشمن را دوست نشان می دهد.

وی گفت: امروز دشمن به دنبال تصرف ذهن، تغییر باورها، تغییر ذائقه و شجاعت ما است، ملتی که شجاعت از او گرفته شود بازوانش قدرت کار ندارد.

فرمانده سپاه سلمان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرامین رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران باید سد بلای انقلاب، مملکت، دین، مردم و تمامیت ارضی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار