کرمانشاه ؛

رونمایی از مهری از نان ساجی در کرمانشاه

از کتاب "مُهری از نان ساجی" تولید حوزه هنری کرمانشاه در تالار مهر رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عباس سروری رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: زمانی که استکبار با تمام توان به دست مزدوران خود آب و خاک و انقلاب این مردم را به خطر انداخت جوانانی از جنس ایمان و غیرت با دست خالی اما ایمانی سرشار، ایستادگی کردند و از ارزش های خود دفاع نمودند.

وی ادامه داد: اکنون نیز دشمن کماکان توطئه های خود را ادامه می دهد و با جنگ نیابتی در کشور غیرت و شهادت و یورش های نرم در جبهه های فرهنگی، تلاش دارد مرزهای ایمان جوانان را مورد هدف قرار دهد و جوانان امروز که میراث داران شهداء هستند باید هوشیارتر از هر زمان این توطئه را خنثی کنند و انتظارات رهبرشان را در راه تحقق آرمان های انقلاب برآورده سازند.

سروری خاطر نشان کرد: مقاومت ایثار و پایمردی های آن دوران الگویی مناسب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است. که بر همگان است که به آن جامع عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ح


کتاب مُهری از نان ساجی به قلم رزمنده جهادگر ساسان نورمحمدی از تولیدات حوزه هنری کرمانشاه است که زندگی و شهادت سردار رشید اسلام شهید ابراهیم رستمی و مجاهدت های سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی را روایت می کند.

این کتاب حاصل 10 سال تحقیق مصاحبه و جمع آوری اسناد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار